כשאנחנו מדברים על ילד נכה אנחנו לא מתכוונים רק לילד שסובל מנכות פיזית ומקושי בניידות. ההגדרה של ילד נכה היא הגדרה מאוד רחבה והיא כוללת מגוון גדול של לקויות.

בגדול נמדדת הנכות בתלות שיש לילד בהוריו או בזולת ביחס ליכולת התפקודית שלו.

כך שכל ילד שהוא לא מתפתח בצורה נורמטיבית ותקינה, ייתכן והוא יהיה זכאי לקבל קצבת נכות וכך גם תג נכה לרכב.

לא כל נכות מוכרת באופן אוטומטי על ידי החברה לביטוח לאומי שהיא זו שקובעת את אחוזי הנכות של כל אדם או ילד הסובלים מנכות כלשהי.

יש את הנכויות המוכרות והידועות בהן אין הרבה מה לבדוק והביטוח הלאומי מכיר בהם באופן די אוטומטי. עם זאת יש את הנכויות שאין להם הגדרה ברורה כמו ילדים הסובלים מאיחור התפתחותי או שהם סובלים מתסמונת לא מוכרת וכדי לקבל את ההכרה כנכה ובעקבות כך לקבל את הזכאות לקבלת תו נכה ועוד הטבות שונות, הם נאלצים לעבור מסע חתחתים לא פשוט.

הזכויות של הורים לילד נכה

הזכויות של ההורים לילד נכה כוללים לא רק את קבלת הקצבה ולא רק את התו נכה. הם אמורים ליהנות גם מהנחה בתשלומים החודשיים של המים, החשמל ואפילו תקשורת. הם גם יכולים ליהנות מנקודות זיכוי במס הכנסה וזאת ללא קשר לגובה ההכנסה או המצב הכלכלי של ההורים כאשר שני ההורים יכולים ליהנות מנקודות הזיכוי. גם על אגרת הרישוי יהיו מצבים אשר בהם ההורים יהיו פטורים מתשלום. ככל שהילד יקבל אחוזי נכות גבוהים יותר כך ההטבות יגדלו בהתאם.

מסייעים לכם לממש את הזכויות

לא כולם מצליחים להניע לבד את המערכת וברבים מהמקרים הורים שיכולים ליהנות מהנחות שונות כמו גם מקצבאות המגיעות להם וכך גם מו נכה לרכב, פשוט לא מצליחים לממש את הכול. אז זו הסיבה שהחלטנו לסייע לאנשים שמגדלים ילד נכה על מנת שיוכלו לממש את הזכויות שמגיעות להם בצדק וביושר.

אם אתם נמצאים גם כן בסירה הזו ורוצים לממש את הזכויות המגיעות לכם, פנו אלינו נסייע לכם. כי מה שמגיע, מגיע.

כתיבת תגובה