דרך העולם מובילה לכך שאדם המגיע לגיל גבורות ויותר מוצא את עצמו לא פעם במצב סיעודי כאשר הוא לא מסוגל לשרת את עצמו יותר ולטפל לבד בכל מה שהוא צריך. קשה מאוד לאדם להתמודד עם איבוד העצמאות שלו כאשר הוא נאלץ להיעזר בשירותם של הילדים שלו, השכנים, החברים או כל מי שנמצא בסביבתו.

לא קל להימצא במצב הזה וכל אחד מייחל להאריך ימים מתוך בריאות ועצמאות בלי להפוך לתלוי בסביבה.

בגלל המצוקה הזו של טיפול בהורים סיעודיים, מוצעת האפשרות ליהנות מתג נכה לרכב.

ברגע שהילדים מקבלים עבור ההורה תג נכה לרכב, הם יכולים לסייע יותר להורה בצורה קלה וזמינה יותר וכך ההורה חש יותר בנוח מול הסיוע שהוא מקבל מילדיו. כי אחרי הכול הוא מבין שהילד נהנה מהטבות שונות על מנת להקל עליו את הסיוע והטיפול בו.

מטפל בהורה סיעודי? יש לך זכויות

הזכות לטפל בהורה סיעודי היא זכות גדולה של כיבוד הורים. כל החיים אנחנו נשענים על ההורים, קבלנו מהם את החיים שלנו בעולם ואנחנו גם מקבלים מהם את כל צרכינו במהלך שנות הילדות ואף אחר כך. כאשר מגיע מצב כזה אשר בו הדברים מתהפכים, יש מקום להכיר טובה להורים ולהחזיר להם ולו במעט על כל מה שהם השקיעו עבורנו.

אז נכון שזה לא תמיד קל וברוב המקרים התחושות הן מעורבות מאוד כי לא קל לעבור לצד התומך בהורה שהיה תמיד הדמות החזקה, היציבה והנותנת, עם זאת, ההכרח לא יגונה. וכאן המדינה למעשה מתערבת לטובתכם. היא מציעה הטבות שונות, היא מאפשרת ליהנות מקצבאות כלשהם, משירותי סיעוד וכן מתג נכה לרכב.

הודות לאלו החיים של ההורה הסיעודי כמו גם של הילד המסור המטפל בו הופכים להיות הרבה יורת קלים והרבה יותר נסבלים.

עוזרים לכם בטיפול בהורה הסיעודי

אם מצאתם את עצמכם נדחים שוב ושוב על ידי החברה לביטוח לאומי ואתם לא יודעים מה לעשות על מנת לקבל את המגיע לכם, אנחנו כאן לשירותכם. נסייע לכם לקבל את כל מה שמגיע לכם בצדק, בדין וביושר על מנת להקל עליכם ולו במעט את הטיפול בהורה הסיעודי.

כתיבת תגובה