יש הרבה אנשים שנעזרים בהליכון. לא תמיד זה בגלל שיש להם בעיה מהותית ומורכבת.

לפעמים זו רק חולשה ובעיה של שיווי משקל אך במקרים אחרים זה כן יכול לקרות בגלל בעיה מהותית מורכבת וגדולה שהיא בעצם נכות שנובעת בגלל מחלה קשה, שיתוק או פגיעה בגלל תאונת דרכים.

אדם הנעזר בהליכון עשוי להיות זכאי להטבות שונות כמו גם לקצבאות שונות בגין מצבו הרפואי. חשוב למקד את הבעיה, לבדוק מה בדיוק הסיבה אשר בגינה הוא נעזר בהליכון וזאת על מנת שאפשר יהיה לקבוע מהי רמת הנכות אשר ממנה סובל הנכה וכך אפשר יהיה להגיע לקביעה מה באמת מגיע לו בגין הנכות שלו.

ההגדרה של נעזר בהליכון באופן כללי היא הגדרה שבהחלט שווה התייחסות ובדיקה כי יש מקרים רבים אשר בהם האדם הנכה לא באמת מודע להטבות המגיעות לו כאשר יש בהחלט מצבים אשר בהם הוא יוכל ליהנות מקצבאות או הטבות שונות.

תג נכה לרכב עבור אדם הנעזר בהליכון

אדם שנאלץ להיעזר בהליכון, יכול בהחלט להקל על עצמו ועל המוגבלות שלו הודות להטבות השונות שהוא יקבל מצד הרשויות כאשר כך הוא יוכל להתנייד ביתר קלות עם הרכב הפרטי שלו או אפילו בעזרת נהג צמוד שייקח אותו לכל מקום. לרוב מדובר בתג נכה לרכב אשר יאפשר חניה במקומות המיועדים לנכים ולעיתים גם נסיעה בנתיבים המיועדים לתחבורה ציבורית.

יש מצבים רבים אשר בהם הנהג יהיה פטור מתשלום עבור אגרת רישוי או אפילו עבור טסטים. שווה בהחלט לבדוק את הזכאות אם ישנה כדי שלא לפספס הטבות המגיעות לנכה.

יש מי שילווה אתכם

לא תמיד אנחנו מצליחים להגיע להישגים ולקבל את מה שבאמת מגיע לנו. יש מקרים רבים אשר בהם אנחנו עשויים למצוא את עצמינו מתמודדים מול הרשויות, מול הביטוח הלאומי ומול חברות הביטוח כשאנחנו לא מצליחים להוציא מהם את מה שלכאורה מגיע לנו על פי חוק. כאן בדיוק מגיע המקום שלנו. הצוות המקצועי שלנו מציע ליווי מקצועי של צוות מיומן שמדריך את הזכאי לכך, לקבל את מה שמגיע לו כחוק.

כתיבת תגובה