אנחנו חיים במדינה סוציאלית אשר בה יש התחשבות באנשים שלא יכולים לשרת את עצמם באופן עצמאי והם מוצאים את עצמם נאלצים להיעזר באביזרים שונים כמו עגלת נכים, הליכון או אפילו רק מקל וזאת כדי לתמוך בעצמם ולהחזיר לעצמם את שיווי המשקל שאבד להם.

הסיוע שאנשים כאלה יכולים לקבל בא לידי ביטוי בקצבאות שונות, בהטבות שונות ובאפשרויות חניה במקומות השמורים לנכים.

לא תמיד אנשים מודעים לכך כי אפילו רק עצם הדבר שהם עושים שימוש במקל, הרי שזה כבר מקנה להם זכויות מסוימות כאשר הם למעשה יכולים לקבל את ההגדרה של 'נכה' באחוזים מסוימים.

הזכויות של אדם הנעזר במקל

האמת היא שההגדרה של 'נעזר במקל' היא הגדרה לא ממש ממוקדת. מדובר בטווח של מוגבלויות שונות אשר אלו מחייבות שימוש במקל. זה יכול להיות פגיעה קלה ממש של מכה קלה ברגל המובילה לכך שהאדם חש יותר בנוח ויותר יציב אם הוא הולך עם מקל. זה גם יכול להיות בעקבות מחלה כרונית שפוגעת בשיווי המשקל וזה גם יכול להיות בגלל פגיעה של ממש ברגליים או בברכיים כאשר המקל מסייע לנכה בניידות. ברור שיש הבדל גדול בין הסיבות השונות המובילות לכך שהחולה מבקש לעשות שימוש במקל.

אם מדובר במחלה של ממש, הרי שיש סיכויים גבוהים שהנכה יוכל ליהנות גם מתג נכה לרכב ועוד שלל הטבות המגיעות לו על פי דין.

הליווי המקצועי שלנו גם לאנשים השעונים על מקל

אם גם אתם או אי מי מיקיריכם נאלץ לעשות שימוש במקל ולא באמת משנה מהי הסיבה, הרי שיש אפשרות לפנות אלינו כדי שנבדוק עבורכם מהן ההטבות המגיעות לכם על פי חוק במלוא הצדק ובמלוא היושר.

אנחנו מציעים את הליווי המקצועי שלנו על סמך הידע שלנו בכל התחומים הללו וזאת מתוך תחושת שליחות ומטרה לסייע לכם להגיע לתוצאות הרצויות שזה אומר הכרה בנכות כמו גם קבלת ההטבות השונות כמו תג נכה לרכב, קבלת קצבאות שונות או אפילו קבלת קצבה והטבות בתחומים שונים.

לסיכום, אם מגיעות לכם הטבות, אל תוותרו עליהם ואנחנו נוכל לסייע לכם בעניין.

כתיבת תגובה