יש ניצולי שואה שהגיעו לארץ והצליחו להשתקם וכמעט לשכוח את עברם. אז זה לא שיש בכלל מצב לשכוח את מה שהיה שם. אך מבחינה פיזית אנחנו עדים שהם הצליחו להשתקם והם חיים את החיים שלהם היטב. לא תמיד מודעים אותם ניצולי שואה להטבות המגיעות להם רק בגלל היותם ניצולי שואה. כי בהרבה מקרים אחרים כבר לא ממש מתחשבים בעבר שלהם והם לא מקבלים הטבות מיחדות בשל כך. אך בכל מה שקשור לתו נכה, חשוב שידעו כי יש בהחלט מקרים אשר בהם הם יהיו רשאים ליהנות מקבלת תו כזה.

תו נכה שיאפשר להם ליהנות בעקבות כך מהטבות שונות בנסיעה. כמו חניה במקומות מיוחדים לנכים כמו גם הנחות שונות באגרות הרישוי והטסטים.

אך על מנת ליהנות מההטבה הזו, הם אמורים לקבל תג נכה שיהיה ברשותם ויודבק אל השמשה הקדמית של המכונית. כך הם יהיו מוכרים ויוכלו ליהנות מההטבות של הנכה.

איך מקבלים תו נכה?

אז הבנתם שיש הרבה אנשים שיכולים לקבל תו נכה לו רק יענו על ההגדרות הספציפיות המצדיקות את קבלת תו הנכה.

הבעיה היא שלא תמיד יש לאנשים את הפניות ואת הזמן להתעסק עם הוצאת תג הנכה. כי בישראל, כמו בכל התחומים גם בתחום הזה של הטבות שונות המתקבלות מאגף התנועה, יש הרבה מהמורות בדרך. הרבה ניירת, הרבה מסמכים והרבה טפסים שאמורים לעבור בדרך עד שמתקבל התו הרצוי.

אז זה השירות שאנחנו מציעים.

מימוש זכויות לכל מי שבאמת מגיע

החברה שלנו – חברת אופקים שמה לעצמה מטרה. להקל על אנשים שמגיעות להם זכויות שונות אך משום מה הם לא מצליחים להגיע אליהם.

אם הזה בגלל הקושי בגיוס כל הניירת וכל ההוכחות ואם זה בגלל חוסר רצון להשקיע כל כך הרבה בדבר שנראה להם מרחוק כדבר פעוט ואפילו חסר חשיבות.

רק אחרי שהתג מגיע והנהג שלנו מתחיל ליהנות מההטבות שלו בתור נכה, הוא אכן מבין עד כמה הדבר הינו משמעותי עבורו בכל נסיעה ובכל מקום בו הוא מגיע.

כך שבהחלט שווה להשקיע בכיוון.

כתיבת תגובה