לא קלים הם החיים של הנכה, לא קל לגדל ילד נכה וגם מאתגר ללוות בן משפחה נכה. הנכות מגבילה את התנועה, מונעת אפשרויות ועלולה להיות כרוכה בכאב פיסי ולא רק. היות ואנו חיים במדינה מתוקנת נקבעו חוקים וכללים אשר מטרתן היא להושיט יד לנכה, להקל מעליו את ההתמודדויות אשר הוא מתמודד איתן, ולאפשר לו לחיות בטוב ובנעימים ככל שרק ניתן. אחת הזכויות המשמעותיות לנכים קשורה לנושאי תחבורה, והיא ניתנת למי שנושא תג נכה לרכב.

מהו תג נכה בתל אביב?

תג נכה הינו כרטיס קשיח שיקבל בעליו של רכב אשר הוא או בן משפחה מדרגה ראשונה שלו סובל מנכות ברמה כזו או אחרת. זאת לאחר בדיקה וקביעת אחוזי נכות על ידי הגורמים הרלוונטיים. במידה ואתם מתמודדים עם נכות שלכם או של בן משפחה, אתם יכולים להיות זכאים לקבל תג נכה. תג שיחסוך לכם משאבים של זמן וכסף, תג שיספק לכם זכויות משמעותיות בענייני נסיעות ברכב הנכה.

כיצד מקבלים תג נכה?

אך כמו כל דבר גם תג נכה לא מקבלים באופן אוטומטי וללא מאמץ. עליכם להשקיע משאבים על מנת לקבל את תג הנכה שאתם זכאים לקבל. לא פעם אנשים לא נהנים ממלוא הזכויות שמגיע להם לקבל רק בגלל שהם אינם מודעים לכך. או לחילופין, הם מודעים אך לא יודעים אל נכון מה עליהם לעשות כדי לממש את הזכויות שלכם. גם לעניין תג נכה זה ממש כך. חשוב לדעת שאם אתם מתמודדים עם נכות מסוימת עליכם לברר ביחס לזכאות שלכם לעניין תג נכה על כל הכרוך בכך. כיום פועלות חברות פרטיות אשר שמות לנגד עיניהן את טובת הנכים ואת הזכויות שלהם, ואת הידע המקצועי ואת המיומנות שלהם הם מפנים לטובת מיצוי הזכויות הללו.

מהן הזכויות שתג נכה בתל אביב יקנה לי?

תג נכה לרכב בתל אביב מקנה זכויות לא מעטות. משמעותי בכל אזור בו אתם גרים, אך קריטי אם אתם גרים בעיר עמוסה וצפופה כתל אביב. תג נכה בתל אביב יאפשר לכם להחנות את הרכב בקלות וללא עלויות.

כתיבת תגובה