אם אתם סובלים ממחלה, נכות או מוגבלות כלשהי, אם אתם הורים לילד הסובל מכך או נמצא על הרצף האוטיסטי ואם אתם אנשים בוגרים המטפלים בהוריכם הסובלים ממחלות ותופעות של הגיל השלישי, מומלץ לבדוק אם מגיע לכם תג נכה לתושבי חיפה. תג זה מיועד להקל על בעלי הנכויות השונות ואלו המטפלים בהם. תג נכה לתושבי חיפה מסייע להתנייד בקלות באזור חיפה ובכל הארץ, לנהל שגרת חיים תקינה ולהגיע בקלות לטיפולים רפואיים, מרכזי קניות, מוסדות חינוך ותרבות ועוד.

באילו נסיבות אפשר לקבל תג נכה לתושבי חיפה?

יש מגוון רחב של מצבים רפואיים המקנים את הזכות לקבל תג נכה לתושבי חיפה. נכים ונכי צה"ל זכאים לקבל תג נכה לתושבי חיפה וגם אנשים הסובלים ממחלות לב, מחלות אונקולוגיות, סוכרת, מחלות שלד ושרירים, פרקינסון, אלצהיימר, דמנציה, מחלות דיאליזה ועוד. גם בחלק מהמקרים הפסיכיאטריים, מאשרים תג נכה לתושבי חיפה. הרציונל מאחורי זה הוא השאיפה להעניק לבעל המוגבלות או למי שמטפל בו, גישה מהירה ונוחה הן בנתיבי הכבישים והן בחניות ייעודיות. כך נוצרת נקודת פתיחה טובה אותם עבור אנשים, המבוססת על הזכות הבסיסית לנגישות.

הנפיקו תג נכה לתושבי חיפה עם ליווי מקצועי

כדי לקבל תג נכה לתושבי חיפה, יש להגיש בקשה מסודרת ומפורטת למשרד הרישוי. כיום, כל אחד יכול להגיש את הבקשה לבד, באופן מקוון. אולם, חלק מהבקשות לא מאושרות. בדרך כלל, סירוב לבקשות עבור תג נכה לתושבי חיפה מתקבל כאשר הבקשה לא הוגשה כראוי ולא כוללת את כל הפרטים הנחוצים כדי להחליט על הנפקת התג עבור האדם שהגיש את הבקשה. מצב זה הוא מלחיץ ומתסכל, שכן מי שזקוק להנפקת תג נכה לתושבי חיפה מתקשה להסתדר בלעדיו. לכן, מומלץ להסתייע בליווי המקצועי של חברת "אופקים מימוש זכויות". החברה מתמחה בהגשת בקשות להנפקת תג נכה לתושבי חיפה וגם מעניקה סיוע למי שכבר הגיש את הבקשה ונתקל בסירוב. נציגי "אופקים מימוש זכויות"ילוו אתכם אישית בכל שלב בתהליך, כדי שתוכלו לקבל תג נכה לתושבי חיפה וליהנות מאיכות חיים מלאה.

כתיבת תגובה