פרקינסון היא מחלה עצבית חמורה, שהסממן החיצוני הידוע ביותר שלה הוא רעידות בלתי נשלטות, הפרעות בתנועה ונוקשות בשרירים, המורידים משמעותית את איכות החיים של אלו הסובלים ממנה. תסמיני המחלה נגרמים בשל ירידה חדה בדופמין, החומר שאחראי על תקשורת תקינה בין תאי עצב בגוף. בשל כל אלו, חולי פרקינסון מתקשים לבצע פעולות יום יומיות פשוטות. לכן, תג חניה לסובל מפרקינסון נחוץ, אך למרבה הצער לעיתים נתקלים בקשיים בהנפקתו. המאמר הבא יסביר מי יכול לסייע לכם להנפיק תג חניה לסובל מפרקינסון, גם אם סורבתם בעבר לתג חניה וגם אם זו הפעם הראשונה שאתם מגישים את הבקשה.

מדוע תג נכה לסובל מפרקינסון הוא כה נחוץ?

תג נכה לסובל מפרקינסון, מאפשר בראש ובראשונה להחנות בחניות נכים, שהן מרווחות יותר מחניות רגילות וקרובות יותר לפתחים ולדלתות של מרכזים רפואיים, מרכזי מסחר ותרבות ועוד. הקירבה של חניות הנכים לפתחים אלו, נועדה לקצר את זמן ההליכה מן האוטו ועד פתח הבניין ובמקרה של חולי פרקינסון, היבט זה הוא קריטי, שכן הם כאמור מתקשים בתנועה שגרתית.

יתרונות נוספים של תג חניה לסובל מפרקינסון

תג חניה לסובל מפרקינסון, מעניק במקרים מסוימים זכאות לחניית נכים פרטית, בסמוך לבית מגוריהם. כמו כן, תג חניה לסובל מפרקינסון מעניק פטור על תשלום עבור אגרת רכב ופטור מתשלום בחניונים. כל אלו חיוניים משום שחולי פרקינסון סובלים לעיתים קרובות מירידה בכושר ההשתכרות שלהם וזקוקים להנחות על-מנת לשרוד כלכלית.

ליווי מקצועי להנפקת תג חניה לסובל מפרקינסון

את הבקשה עבור תג חניה לסובל מפרקינסון, יש להגיש למשרד הרישוי. אולם, יש מקרים בהם הוועדה הבוחנת את הבקשה מסרבת להעניק תג חניה לסובל מפרקינסון, בטיעונים שונים. לכן, כדאי להסתייע בחברה מקצועית כמו "אופקים מימוש זכויות", המתמחה בהגשת בקשות עבור תו נכה לחולה פרקינסון ונכויות נוספות. הצוות המקצועי של "אופקים מימוש זכויות" ילווה אתכם לאורך כל התהליך ויסייע לכם להגיש בקשה מפורטת ומדויקת, כדי שתקבלו תג חניה לסובל מפרקינסון, בין שזו הפניה הראשונה ובין שכבר סירבו בעבר לתת לכם את התג.

כתיבת תגובה