אתם עומדים לעבור ניתוח להחלפת ברך, אתם אחרי ניתוח להחלפת ברך. אין ספק שהניידות שלכם נפגעה לחלוטין, לתקופה ממושכת ואולי לתמיד. ההחלמה של ניתוח החלפת ברך היא לא פשוטה וכוללת בתוכה הרבה תעסוקה, שיקום, הליכה לבדיקות, רופאים, פיזיותרפיות ועוד… כל אלו בתוספת כאבי הראש שעכשיו אתם עוברים רק מוסיפים ללחץ, אז מה קורה כאשר בנוס לכל דוחים לכם את הבקשה לתג נכה? תסכול ממשי נכון? אז, האם יש אופציה לערער, האם זה מערער את ביטחונכם עד שאתם פשוט מרימים ידיים? אז אל!

תמיד יש פתרון!

נכון, אתם צריכים להתמודד עם לא מעט גופים, ולשלוח בקשות למשרד התחבורה, לקבלת אחוזי נכות בביטוח לאומי ולעמוד בפני הוועדות הרפואיות, ועוד… אבל אל תפסיקו להילחם על מי שמגיע לכם! לפי ביטוח לאומי יש זכאות ממשית לאנשים שהחליפו ברך, מגיע לכם נכות ואי לכך מגיע לכם גם תג נכה. הקושי ללכת הוא מובן, זה כואב וכמעט שאי אפשר להתנייד כמו שבעבר, יש קושי בישיבה, קימה, ואפילו תחושת כאב במנוחה, אז למה לא? 

אם הגשתם את כל הטפסים הנכונים לאחר שעברתם את כל הוועדות, את כל הבירוקרטיה ואתם יודעים שבוודאות מגיע לכם, ביטוח לאומי מכיר בכם, עשיתם הכל לפי הספר ועדיין קיבלתם דחיה, אל תוותרו! אפשר להגיש ערעור, ואפילו מומלץ. למרות כאב הראש שהתווסף לכאבי הכלליים בכל הגוף אין זה אומר שאתם צריכים לשחרר ולוותר על זה. תגישו ערעור, ואנו ממליצים – אל תעשו זאת לבד.

להגיש ערעור אפשרי עד תשעים יום מהרגע שקיבלתם את הדחיה, יש להבין למה קיבלתם תשובה שלילית ולנסות לעשות ככל האפשר כדי שבפעם הבאה לא תגיע דחיה, אלא אישור ממשי. בכדי לעשות את כל אלו יש להתייעץ עם מומחים שיודעים לבדוק לעומק, שמכירים את הנושא, שהגישו לא מעט ערעורים הקשורים להחלפת ברך, ובכלל, ובאופן כללי מבינים קצת יותר מאיתנו בתחום הזה. כי אין ספק שאנשי מקצוע יודעים איפה לחטט ומה להביא כדי שבפעם הבאה לא נצטרך בכלל להגיש ערעור.

כתיבת תגובה