אם אתם בעלי תו חנייה המיועד לנכה והחלפתם, בשעה טובה, את רכבכם הישן, או, לחילופין, רכשתם רכב חדש וברצונכם לעדכן את נתוני הרכב (או הרכבים) החדש בתו החניה שברשותכם, תצטרכו לבצע עדכון רכבים בתג חניה. עצם המחשבה על כך גורמת לכם לצמרמורת? אל תתייאשו ואל תרימו ידיים עדיין, כי, במאמר הזה, יש לנו בשורה טובה במיוחד עבורכם!

עדכון רכבים בתג חניה - כיצד הוא מתבצע?

עד לפני זמן לא רב, כאשר רציתם לבצע עדכון רכבים בתג חניה, נאלצתם לשלוח את בקשתכם באמצעות דואר ישראל, או, במצבים בהם נדרש העדכון בדחיפות גבוהה, להגיע פיזית לסניף משרד הרישוי הקרוב למקום מגוריכם. מן הסתם, מתחילת מגיפת הקורונה, המדובר בפעולה שלא רק שאינה נוחה עבור מרבית בעלי מגבלות התנועה, אלא אף עלולה להוות סיכון של ממש לחייהם של הסובלים ממחלות רקע שונות. לפני זמן לא רב, הוסיף משרד התחבורה את אופציית בקשת עדכון רכבים בתג חניה באופן מקוון. אמנם, הטיפול באופן זה עדיין נחשב כארוך יותר מהגעה פיזית למשרד הרישוי, אבל הוא מקצר את זמני הטיפול באופן ניכר, שלא לדבר על כך שהוא חוסך מכם חשיפה לסיכון להדבקות בקורונה…

תוך ימים ספורים משליחת טופס עדכון רכבים בתג חניה באופן מקוון באתר, מתעדכנים פרטי הרכב החדש / הנוסף במערכות המידע של משרד התחבורה ושל הרשויות המקומיות, וזאת – בדרך מהירה ויעילה.

עדכון רכבים בתג חניה באמצעות שירותי חברה מקצועית

אופציה נוספת, יעילה אף יותר, היא פניה לחברה שתחום התמחותה הוא הטיפול בתווי חניה לנכים, כולל עדכון רכבים בתג חניה. השימוש בשירותיה של חברה כזו יכול לחסוך לכם זמן יקר, במיוחד כשהוא נעשה מתוך היכרות עם המערכת ועם כל הבעיות והקשיים הבירוקראטיים שאנשים חסרי ניסיון עלולים להיתקל בהם. כדוגמת טפסים שלא מולאו כהלכה (בדיוק "לפי הספר"), פרטים חסרים או שגויים, ועוד כהנה וכהנה אבני נגף קטנטנות, שעלולות לצוץ, גם כשאתם בטוחים שעשיתם הכל כהלכה ובהצלחה.

כתיבת תגובה