תגי חניה לנכים הינם אופן סימון רווח, המאפשרים לנכים ולבעלי מגבלות שונות להחנות את רכבם במקומות החנייה הייעודים המוקצים לנכים, ואף, בתנאים מסוימים, אף להחנותו במקומות בו החניה אינה מותרת לרכבים שאינם נושאים תו חנייה לנכה. על אף שבחוק ישנם קריטריונים ספציפיים לזכאות לקבלת תווי החניה לנכים, חברה מקצועית שתחום התמחותה הוא בדיקת זכאות לקבלת תו נכה בתשלום יכולה לסייע לכם בבחינת זכאותכם באופן מהיר ויעיל הרבה יותר.

בדיקת זכאות לקבלת תו נכה בתשלום

​לקבלת תגי החניה לנכים זכאים העונים על אחד ממספר התנאים הבאים:

נכים הזקוקים לרכבם כאמצעי התניידות בשל נכות רגליהם

נכים שדרגת נכותם מגיעה לפחות לכ-60%, והתנהלותם בדרכים ללא רכב עלולה להרע את מצב בריאותם ולהחמיר את מצבם

נכים המוגבלים בהליכתם ונזקקים לכיסאות גלגלים לצורך תנועתם והתנהלותם השוטפת.

על אף שקיימים פרמטרים נוספים מעורפלים מעט יותר לזכאות לקבלת תו נכה, חברה העוסקת בבדיקת זכאות לקבלת תו נכה בתשלום יכולה להסביר לכם אותם בקלות רבה, משום שזהו תחום התמחותה, והיא מכירה את כל הניואנסים הקטנים של החוקים הרלוונטיים לכך.

יתרונות בדיקת זכאות לקבלת תו נכה בתשלום

לכאורה, בדיקת זכאות לקבלת תו נכה בתשלום הינה מותרות, וכל אחד (שוב, לכאורה בלבד) מסוגל לבחון את זכאותו ואף להגיש את הבקשה לקבלת תו חניה. אבל, כאן בדיוק מצוי ההבדל בין התנהלות של אדם שאינו מקצועי לבין חברה שבדיקת זכאות לקבלת תו נכה בתשלום היא תחום התמחותה. חברה כזו מכירה את כל הטפסים והתהליכים הנדרשים, מקפידה על מילוי כל הפרטים באופן המפורט והמדוקדק ביותר, ואף יודעת מה צריך להגיש, למי, וכמה זמן צריך להמתין עד לקבלת התשובה. כיום, עם השתלטותה של מגיפת הקורונה על כל תחום בחיינו, חשוב אפילו יותר מבעבר להיעזר באנשי מקצוע, שכן, במקרים רבים, עברת המשימה לאנשי המקצוע יכולה לצמצם (במיוחד עבור נכים ובעלי מגבלות שונות) את הסיכון שבחשיפה לאנשים החולים בקורונה במשרדי הגופים הציבוריים. 

כתיבת תגובה