על פי נתונים עדכניים של משרד האוצר הישראלי, קרוב ל-15 מיליארד ₪ שוכבים בחברות הביטוח ובקופות הגמל השונות, סתם כך, ללא דורש!

מאד לא סביר כי הגופים הפיננסיים הללו, שנהנים מההפקר מהכספים המוקפאים והנשכחים בהם, יפנו אליכם ויתזכרו אתכם על הכספים ששכחתם מקיומם והם שמורים אצלם. לכן, חברה המתמחה בתחומי איתור כספים מוקפאים וניתוח דוחות עשויה להשיב לכם את כספכם האבוד.

בזמן שאתם מתפללים לזכות בפרס הראשון בפיס, או לעשות אקזיט מפוצץ, יכול להיות, שבכלל, כך סתם, פתאום מהשמיים, יכול ליפול עליכם סכום כסף נאה, כסף שלכם שמקיומו בכלל לא זכרתם…

איתור כספים מוקפאים וניתוח דוחות

איתור כספים מוקפאים וניתוח דוחות הוא שמם של מספר תהליכים שונים, שבהם פונה החברה שמתמחה בתחום זה לכל בתי ההשקעות וחברות הביטוח בישראל בשמו של הלקוח שלהם ומבקשת לקבל את המידע הרלוונטי הנוגע לכל תכניות החיסכון והקופות שרשומות על שמו בהן. באופן זה, לעיתים קרובות, מתגלים אוצרות אבודים – מוצרי חסכון וקופות שהלקוח לא ידע על קיומם, או, לחילופין – ידע על קיומם, אולם שכח, שכן עבר לא מעט זמן מאז האמצעים הביטוחיים הללו היו פעילים. אמנם, לכאורה, על פניו, מחויבים הגופים בהפקת דו"ח תקופתי על המתרחש בכל אפיק כזה, אולם אנשים עוברים דירה ולא פעם שוכחים לעדכן את כתובתם במערכות, הדוחות האלה עלולים להתערבב באופן הומוגני עם הפלאיירים הקבועים הגודשים את תיבות הדואר שלנו באופן קבוע (ולהיזרק לפח בטעות, בשל כך), וכן הלאה…

היכן מגיע ``ניתוח הדו``חות`` בתהליך?

כאשר כל הנתונים מצויים בידי החברה אשר תחום התמחותה הוא איתור כספים מוקפאים וניתוח דוחות, היא מרכזת את כל הנתונים לכלל דו"ח ממוקד אחד, הכולל את כל המידע שהגיע מהגופים ומאפיקי המידע השונים. זהו השלב שבו יהיה על הלקוח להחליט (במידה והדבר רלוונטי עבורו, כמובן), מה בכוונתו לעשות עם כל אחד מאפיקי ההשקעה הנשכחים, שזה עתה, התגלו לעיניו, משל היו אוצר אבוד. למעשה, גם כאן, מגיעה מקצועיותה של החברה לידי ביטוי, ביכולתה, מעבר למידע הגולמי, לספק ללקוח אף את ההכוונה והייעוץ המתאימים הנדרשים לו בשלב זה.

כתיבת תגובה