אם עברתם תאונה, אם אתם מתקשים להתנייד ואפילו אתם בעלי נכות "שקופה", יכול להיות שאתם זכאים לקבל תג נכה לתושבי רמת גן. המאמר הבא יסביר לכם למה חשוב להנפיק את התג, ומי יכול לסייע לכם בכך.

תג נכה לתושבי רמת גן מתאים לכל בעל נכות

רמת גן היא עיר תוססת ומרכזית, המכילה מרכזי בילוי, משרדים, מקומות עבודה, בורסת היהלומים, מקומות בילוי ועוד. לאור כל זאת, קשה למצוא חניה ברמת גן והרבה פעמים צריכים לחפש זמן רב, עד שמוצאים מקום חניה פנוי. מעבר לכך, העיר עמוסה וצפופה ומי שמתקשה בנגישות או מתנייד עם כיסא גלגלים או בעזרת הליכון, עלול למצוא את עצמו נאבק לפלס את דרכו למקומות העבודה או הבילוי. לכן, אם אתם בעלי נכות כלשהי, אל תהססו והנפיקו תג נכה לתושבי רמת גן.

מחזיקי תג נכה לתושבי רמת גן, נהנים מזכויות חשובות

הזכות לנגישות היא אחת החשובות. תג נכה לתושבי רמת גן מאפשר לכם להחנות בחניות נכים, שיש להן יתרונות משמעותיים: למי שלא מחזיק תג נכה אסור להחנות בהן, וכך הן נותרות פנויות עבורכם. החניות מרווחות, כדי שתוכלו להחנות בהן בקלות גם אם הרכב שלכם מכיל כיסא גלגלים וכמו כן, הן קרובות לפתחי הבניינים והמוסדות הציבוריים, כדי שתוכלו להגיע אליהם בקלות ותוך זמן קצר.

בדקו אם אתם זכאים לקבל תג נכה לתושבי רמת גן

תג נכה לתושבי רמת גן יכול להעלות את איכות חייכם ולסייע לכם להתנייד בקלות ממקום למקום בתוך ומחוץ לעיר. הוא יסייע לכם להחנות במקומות החניה הייעודיים ולא למצוא את עצמכם נאבקים למצוא חניה, כשאתם זקוקים לה. כמו כן, תג נכה לתושבי רמת גן מקנה הטבות שונות, כגון פטור מתשלום בחניונים ברמת גן ובערים נוספות, מה שמקל כלכלית על מי שיכולת ההשתכרות שלו נפגעה עקב הנכות. לבדיקת הזכאות שלכם עבור תג נכה לתושבי רמת גן, צרו קשר עם "אופקים מימוש זכויות", המתמחים בבדיקת זכאות, הנפקת תג נכה לתושבי רמת גן, חידוש תגי נכה ועוד.

כתיבת תגובה