אם אתם מתגוררים בפתח תקווה וסובלים מנכות, מוגבלות או מחלה קשה, בדקו את האפשרות להנפיק תג נכה לתושבי פתח תקווה. לתג זה יתרונות רבים אך לעיתים מי שמנסה לקבל אותו, נתקל באתגרים אותם נפרט מיד וגם נייעץ לכם מי יכול לסייע בהנפקת תג נכה לתושבי פתח תקווה.

היתרונות של תג נכה לתושבי פתח תקווה

מי שסובל מנכות או מוגבלות כלשהי והוא תושב פתח תקווה, צריך להנפיק תג נכה לתושבי פתח תקווה, כדי ליהנות מזכויות שונות, שמטרתן להקל עליו. תג נכה לתושבי פתח תקווה מעניק זכות להחנות בחניית נכים – חניה שאם רכב לא נכה חונה בה, הוא עובר על החוק ויכול לקבל קנס כבד. היתרון של חניית נכים הוא שהיא מרווחת ולכן מתאימה לרכב גדול המכיל כיסא גלגלים ורמפה. גם מי שמסתייע בהליכון רצוי שינפיק תג נכה לתושבי פתח תקווה, כדי שיוכל להגיע בקלות לכל בניין ציבורי או מוסד רפואי, לעיתים כדי לקבל טיפולים שנועדו להקל על נכותו ומצבו הרפואי.

הקושי בהנפקת תג נכה לתושבי פתח תקווה

חשוב לציין כי לא כל בקשה עבור תג נכה לתושבי פתח תקווה נענית בחיוב. את הבקשה מגישים לוועדה הבוחנת אותה היטב ובחלק מהמקרים יכולה גם לסרב להעניק תג נכה לתושבי פתח תקווה, בנימוקים שונים. מהלך זה גורם אי נוחות ועוגמת נפש רבה למי שזקוק להנפקת תג נכה לתושבי פתח תקווה. אלו בעלי מוגבלויות הזקוקים לתג הנכה כדי להתנייד בקלות ולהגיע לטיפולים רפואיים, מרכזי קניות וכדומה, בלי לחפש חניה צפופה ומרוחקת ממחוז חפצם.

תג נכה לתושבי פתח תקווה מנפיקים דרך ''אופקים מימוש זכויות''

אם נתקלתם בסירוב לאחר שהגשתם בקשה להנפקת תג נכה לתושבי פתח תקווה, או שזו הפעם הראשונה שאתם מגישים תג נכה לתושבי פתח תקווה, פנו לחברת "אופקים מימוש זכויות". המומחים של "אופקים מימוש זכויות" ילוו אתכם במקצועיות לאורך התהליך וכך הבקשה עבור תג נכה לתושבי פתח תקווה תהיה מפורטת ומדויקת ככל האפשר, מה שמגדיל את הסיכויים לקבל את התג וליהנות מאיכות החיים המגיעה לכם.

כתיבת תגובה