המחשבה הראשונה שעולה לראשנו כשאר אחד ההורים שלנו הופך לסיעודי הוא מה עושים עכשיו? מצד אחד אף אחד לא רוצה להביא מטפלת, יחד עם זאת לא לכולם יש את היכולת להעניק להורה הסיעודי את מלוא השירותים שהוא צריך, אז צריך להתחלק, לטפל, לעזור, ולגרום להורה להרגיש הכי רגיל שאפשר. יש מצבים בהם, כן, ההורה הסיעודי נעזר בבני המשפחה, כדי שיוכל לנוע, ללכת לרופאים, לקניות, לעשות פעולות יום יומיות כאלו ואחרות בהתאם למצבו, ובני המשפחה עוזרים לו באהבה גדולה, יחד עם זאת הקושי בלמצוא חניה קרובה כדי שההורה לא ילך הרבה ויסבול, או שלא תצטרכו לסחוב אותו קילומטרים, בעליות, מדרגות וכדומה, מקשה על היכולת לעזור, מקשה על הנגישות שאמורה להיות.

מעכשיו אתם יכולים להשאיר את הדאגה מאחוריכם, גם לכם מגיע תו נכה. בתור אלו שדואגים לעזור להורה הסיעודי אין ספק שצריכה להיות לכם נגישות בסיסית, כמו להחנות קרוב, לעצור במרחק הליכה קצר וכן הלאה, וכמובן, להפסיק עם חיפושי החניה שגוזלים כל כך הרבה זמן, כך ששום דבר יעיל לא יוצא בסופו של דבר מלבד עצבים, כאבים, ואיחורים.

יש לכם לא מעט הטבות כני משפחה שעוזרים ותורמים להורה סיעודי, אין בזה בושה ובטח שאין בזה רע, להפך, תנצלו את ההטבות שמגיעות לכם, בזכות. אתם עושים עבודת קודש ולכן ההטבות האלה מוענקות לכם, ביניהם תו נכה, אל תהססו או תדחו את הנושא, זה כבר לא קשה כמו שזה נשמע. זה אפילו פשוט ביותר ברגע שאנו נכנסים לתמונה. 

אנחנו, בחברת ״אופקים מימוש זכויות״ דוגלים במתן עזרה כדי שתוכלו לממש את הזכויות הללו, מה שעומד לנגד עינינו זה טובת הלקוחות, ולכן נוכל לעזור לכם בהפקת תו נכה בזריזות ובמהירות, תוך בחינה של הדברים, אוזן קשבת, והכי חשוב להעניק את השירותים שלנו למי שרוצה וזקוק לכך. הוצאת תו נכה זה כבר לא סיפור, זו מציאות שמגיעה לכם וכמה שיותר מהר. אל תהססו לבקר אצלנו באתר להתרשמות או לפנות אלינו לייעוץ נוסף.    

כתיבת תגובה