תג נכה לחולי סרטן ניתן להם כחלק מאמות המידה שקבע משרד התחבורה לשיפור איכות החיים של מי שסובלים ממגבלות פיזיולוגיות ונפשיות מסוימות. תג הנכה כאמור מסייע למי שסובלים מגידול סרטני על כל המשתמע ממנו בגופם, ומקל עליהם את הנגישות למגוון רחב של מוסדות מדינה, מרכזי קניות ובילוי ועוד. אילו בעיות פיזיולוגיות ואחרות מאפשרות קבלת תג נכה, חוץ מהסרטן? אילו יתרונות גלומים בתג הנכה כאמור? כיצד ניתן לזרז את הוצאת תו הנכה? בשורות הבאות נביא תשובות קצרות אבל ברורות לשאלות שהועלו כאן.

תו נכה – למי זה מגיע

באופן עקרוני, תו נכה ניתן למי שסובלים משורה של בעיות, הן פיזיולוגיות והן נפשיות. בין השאר, מי שסובל מנכות המקשה עליו את ההליכה, או שמתנייד בכיסא גלגלים, יקבל קרוב לוודאי תו נכה עם כל ההטבות הנלוות. בנוסף, מי שסובל מבעיות לבביות שונות או מבעיות נפשיות מסוימות כפי שהוגדר בחוק, יזכה גם הוא לקבלת תג נכה. חשוב להדגיש בעניין זה, שלא תמיד מי שמוגדר כזכאי לקבלת תו נכה במשרד התחבורה הוא בהכרח אדם המוגדר כנכה על ידי המוסד לביטוח לאומי. עם זאת, במקרים לא מעטים יש אכן חפיפה בין השניים.

באשר ליתרונות של תו נכה – היתרון הגדול ביותר של תו מהסוג הזה טמון בעובדה שהוא מאפשר לאוחז בו לחנות במקומות חניה המיועדים לנכים, ולעיתים מזומנות גם באזורים שהם לכאורה אסורים לחנייה. בנוסף, במרבית המקרים זכאי האוחז בתו נכה לקבל גם פטור מתשלום אגרת רישוי רכב, שיכולה להסתכם באלפי שקלים לשנה.

איך אפשר לזרז את קבלת תו הנכה

הדרך הטובה ביותר לזרז את קבלת תו הנכה היא קבלת סיוע מאנשי המקצוע המיומנים של אופקים. המקצוענים שלנו אמונים על מגוון רחב של שירותים, שחלק מהם נוגע להשגת תו נכה. אם יש לך צורך ועניין בקבלת תו נכה לחולי סרטן, אתה במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כעת והמקצוענים שלנו יחזרו אליך בהקדם. הם יסייעו לך מרגע הגשת הבקשה ועד לקבלת תו הנכה עם כל הזכויות הנלוות אליו.

כתיבת תגובה