אם אתם סובלים מנכות כלשהיא, בלי תג נכה החיים שלכם יהיו קשים הרבה יותר במידה ואתם נוהגים או אם אתם הורים לילד נכה או ילדים של הורה נכה, תג נכה יכול להקל על החיים שלכם באופן משמעותי. תג נכה (או בשמו השני – תו נכה) הוא לא משהו שאפשר לוותר עליו. הוא מאפשר לחנות קרוב ליעד, לחנות בחניונים ציבוריים ללא תשלום, במקומות מסוימים לחנות גם באדום לבן במידה וזה מאושר ספציפית ובמידה ואין הפרעה או סיכון לתנועה או להולכי רגל, לנסוע בנתיבי תחבורה ציבורית ועוד. אבל מתי שהוא מחליפים רכב וצריך להעביר גם את תג הנכה, אז איך עושים החלפת רכב לבעל תו נכה תוך 24 שעות? איך באופן כללי עושים את זה גם לא במהירות כל כך גדולה?

אל תוותרו על הזכויות שלכם!

יש מצבים שונים שיכול להיות שהביאו אתכם לנכות, נכות כזו שאתם לא יכולים או מתקשים מאוד לעשות שימוש ברגליים כדי להתנייד בגללה. יכול להיות שאתם נכי צה"ל ויכול להיות שנפגעי פעולות איבה, יכול להיות שנפגעתם בתאונת דרכים, בתאונת עבודה, ממחלה כלשהיא או מכל סיבה אחרת. בין אם אתם חולי לב או חולי סרטן, בין אם אתם סובלים מבעיית ריאות חמורה או ממחלה אורטופדית או מכל דבר אחר, אל תוותרו על הזכויות שלכם ואחת מהן היא זכאות לתג נכה לחיים קלים יותר.

להחליף רכב

אז איך אם כן תוכלו לעשות החלפת רכב לבעל תו נכה תוך 24 שעות? קודם כל, אם אתם צריכים את זה כל כך מהר, אולי כדאי שתיעזרו בחברה שמתמחה בכך. בעיקרון, כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר של משרד התחבורה, לבחור בטופס עדכון רכב לתג נכה ולמלא אחר ההוראות. תוכלו להחליף רכב ותוכלו להוסיף רכב, ותצטרכו כמובן לצרף כל מסמך רלוונטי שמתבקש.

אל תוותרו על זה. זה יכול  לשדרג את החיים שלכם באופן משמעותי והיום כשהכול מקוון וקל לעשות, כמעט כל אחד יכול לעשות את זה ומקסימום לבקש סיוע מחברה מקצועית. 

כתיבת תגובה