בעיות ברכיים הן מסוג הבעיות שככל שעובר הזמן הן הופכות לנפוצות יותר. ואולם אם עד לפני כשני עשורים לא היתה אפשרות ריאלית לטפל בברכיים בצורה יעילה, הרי שבשנים האחרונות הפכו ניתוחי החלפת ברך לנפוצים יחסית. עם זאת, הטראומה שהגוף חווה בעקבות הניתוח הלא פשוט הזה, עלולה להשאיר המנותח מוגבל בתנועה למשך תקופה ארוכה. במקרים כאלה, ניתן להגיש בקשה לקבלת תו נכה החלפת ברך, שיסייע לו לעבור את התקופות הקשות שלאחר הניתוח. מהי החלפת ברך וכיצד היא מתבצעת? כיצד ניתן להגיש בקשה לקבלת תג נכה בעקבות החלפת ברך? להלן התשובות.

החלפת ברך – מה זה בעצם

ניתוח החלפת ברך הוא אחד הניתוחים שניתן להגדיר אותם ככאלה המשנים מהקצה אל הקצה את החיים של המנותח. אנשים ששכחו הליכה תקינה מהי, חוזרים לחיים תקינים. לעיתים מזומנות, ניתוח כזה מחזיר אדם שהסתייע שנים בכיסא גלגלים, למצב שבו הוא מתהלך באופן עצמאי ויכול לנהל חיים תקינים לחלוטין. במהלך הניתוח מסירים המנתחים את הברך הקיימת, ומחליפים אותה בברך תותבת העשויה מחומרים עמידים. מדובר בניתוח לא פשוט, שלמרות אחוזי ההצלחה הגבוהים שלו הוא כרוך בפעולה כירורגית המסבה כאבים עזים למנותח. בדרך כלל, יכולה הברך הזאת להחזיק מעמד כמה וכמה שנים. ואולם בסמוך לביצוע הניתוח, סובל המנותח מכאבים עזים למשך תקופה ארוכה יחסית, והוא מוגבל בתנועותיו. במצב כזה, אין מנוס מהגשת בקשה לקבלת תג נכה החלפת ברך.

איך לקבל תו נכה במהירות

באופן עקרוני, כל מה שנדרש לכאורה ממגישי הבקשה הוא למלא את טפסי הבקשה בצורה מדויקת, ולצרף אליהם את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים. עם זאת, חשוב להדגיש גם שכל טעות או שגיאה במילוי הטפסים, עלולה לגרום לדחיית הבקשה. על מנת להימנע מדחיות מיותרות, הדבר הנכון ביותר הוא להגיש את הבקשה באמצעות אנשי מקצוע מיומנים. אנו בחברת אופקים אמונים על הגשת בקשות מהסוג הזה, ומבצעים את כל התהליך בצורה מיומנת ונכונה. זאת, במטרה לקצר ככל האפשר את הליך הקבלה של תו נכה החלפת ברך, לרווחתו של המנותח. כדאי להתקשר אלינו כבר כעת ולהבטיח לעצמכם תהליך קצר, ממצה ומוצלח שבעקבותיו תקבלו תג נכה. 

כתיבת תגובה