אחד המצבים הקלאסיים שבהם ניתן להגיש בקשה לקבלת תג נכה, הינו מצב שבו מבקש הבקשה הוא אדם שאיננו יכול ללכת בכוחות עצמו. חומרת הבעיה היא משתנה, כאשר מי שנעזר במקל הליכה מצבו שונה ממצבו של אדם הנעזר בהליכון, או חלילה בכיסא גלגלים. במצבים הללו, אדם עשוי להיחשב לנכה גם על פי אמות המידה של הביטוח הלאומי. ואולם בכל הקשור בקבלת תג נכה, אנשים הסובלים מבעיות בהליכה זוכים, בדרך כלל, לקבל את התו החשוב בהקדם. אילו מסמכים יש לצרף לבקשה לקבלת תג נכה? כיצד ניתן להבטיח את קבלת התו האמור במהירות הרבה ביותר האפשרית?

מה נדרש על מנת לקבל תג נכה

גברים, נשים וילדים הסובלים ממגוון מוגבלויות פיזיולוגיות, מקבלים תו נכה המאפשר להם להחנות את רכבם בחניות ייעודיות לנכים, או באזורים שבדרך כלל אסורים לחניה. עם הבעיות הפיזיולוגיות כאמור ניתן למנות אסטמה, בעיות לב ובעיות נוירולוגיות שונות כגון טרשת העורקים. חולי סרטן וחולי סכרת במצב מתקדם גם הם יהיו זכאים, קרוב לוודאי לקבלת תו נכה. ואולם על מנת להבטיח את קבלת התו כאמור, הבקשה לקבלת תו נכה חייבת להיות מוגשת בצורה מסודרת, כאשר היא מלווה בכל המסמכים הרפואיים הנדרשים להוכחת המצב.

איך להבטיח קבלת תג נכה

הדרך הנכונה והטובה ביותר להבטיח קבלת תו נכה לנעזרים בהליכון, מקל הליכה או כיסא גלגלים, היא הגשה מסודרת של כל הטפסים, יחד עם מסמכים רפואיים מלאים ומושלמים. טופס שמולא בצורה שגויה, או לחילופין לא מולאו בו כל החלקים הנדרשים, יידחה על הסף. גם מסמכים חסרים יגרמו לדחיית הבקשה מניה וביה. עם זאת, הפרטים שמגישי הבקשה נדרשים למלא הם כל כך רבים, עד שהסבירות לטעות, ואיתה דחיית הבקשה, היא גבוהה מאד. הדרך הנכונה ביותר, לפיכך, להבטיח שתו הנכה יתקבל במהירות האפשרית, הינה קבלת סיוע מאנשי מקצוע שילוו אתכם לכל אורך התהליך. המקצוענים של אופקים נמנים עם המנוסים ביותר בתחום ומאחוריהם מספר גדול של הצלחות. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולהגדיל את הסיכויים לקבלת תג נכה במהירות הרבה ביותר האפשרית.

כתיבת תגובה