תו נכה הוא אחד הדברים החשובים ביותר עבור כל נכה. הוא מסייע לכל בעל מוגבלות או מחלות מסוימות, ליהנות  מזכויות נגישות בסיסיות. הוא מעניק את האפשרות להחנות בחניות נכים ומחזיקי תו נכה פטורים משתלום בחניונים ועבור אגרות. כל זה נועד כדי שכל בעל נכות או מוגבלות יוכל לנהל שגרת חיים מלאה ככל האפשר. לכן, החלפת רכב לבעל תו נכה מעסיקה נכים רבים, המעוניינים לדעת כיצד לבצע את התהליך בצורה הנכונה ביותר.

באילו מקרים מבצעים החלפת רכב לבעל תו נכה?

המצב הנפוץ ביותר בו מבצעים החלפת רכב לבעל תו נכה, הוא כאשר מחליפים את הרכב בעת רכישת רכב חדש. במקרים מסוימים, לא מבצעים החלפת רכב לבעל תו נכה, אלא מוסיפים לתו רכב שני וגם על כך יש לעדכן בנפרד. חשוב לציין שאם בעל תו הנכה רכש רכב חדש מהיבואן, זו אחריות היבואן לשלוח את פרטי הרכב למשרד הרישוי כדי שיבצעו החלפת רכב לבעל תו נכה. אם כבר יש שני רכבים תחת אותו תו, יש לעדכן איזה משני הרכבים מוחלף. מקרה נוסף בו מבצעים החלפת רכב לבעל תו נכה, הוא כאשר הרכב נגנב ואז יש להודיע על כך למשרד הרישוי כדי לבצע החלפת רכב לבעל תו נכה. 

החלפת רכב לבעל תו נכה יותר מאתגרת ממה שהיא נשמעת

החלפת רכב לבעל תו נכה היא תהליך בירוקרטי שלא כל אחד בקיא בו. במקרים מסוימים, בקשות עבור החלפת רכב לבעל תו נכה שאינן מפורטות נכון, עלולות להביא לדחיית הבקשה על-ידי משרד הרישוי. זהו כמובן מצב בעייתי מאוד עבור מי שזקוק לתו הנכה כדי לנהל את שגרת יומו באופן תקין ולכן, כדאי לפנות למומחים בתחום.

החלפת רכב לבעל תו נכה בקלות וביעילות

המומחים של 'אופקים מימוש זכויות" יעמדו לרשותכם עם סיוע מקצועי בכל הקשור לנושא של החלפת רכב לבעל תו נכה. הליווי האישי והיחס החם כל לקוח, מגובים בידע מקצועי חסר תחליף ויכולת לטפל בבקשות בצורה מדויקת ולהגדיל את הסיכויים כי הן יאושרו.

כתיבת תגובה