עבור רבים מאיתנו, גילוי סרטן הוא התגשמות כל הפחדים העמוקים ביותר שלנו. לעתים קרובות היא עשויה להיות קטלנית ולמרבה הצער היא שכיחה ביותר בישראל. על אף העובדות הללו, מדע הרפואה מציע כיום יותר מאי פעם טיפולים יעילים שעשויים להציל חיים. התהליך עשוי להיות ארוך ומלווה בתופעות לוואי רבות. מטופלים רבים חווים אותו כאחד התהליכים הקשים שנאלצו לעבור בחייהם. אנו מאחלים לך רפואה מהירה ושלמה. בתקופה מורכבת כמו זו, חשוב שיעמדו לרשותך כל הכלים כדי לשמור על רווחתך. תו נכה יאפשר לך לשמור על הנגישות לאורך כל התקופה ולעבור את ההחלמה בצורה מיטיבה יותר.

מדוע מאובחני סרטן זכאים לתו נכה?

מחלת הסרטן אינה פוגעת בהכרח ביכולתו של האדם ללכת. עם זאת, ישנן תופעות רבות המתלוות למחלה שעשויות להפוך הליכה ממושכת למשימה קשה עד בלתי אפשרית, ולעתים אפילו למסוכנת. 

  • לעתים קרובות מחלת הסרטן עשויה לגרום לחולשה וסחרחורות. במצב זה, הליכה למרחקים ארוכים עשויה להיות מורכבת.
  • במקרים אחרים, התסמינים עשויים לידי ביטוי בהיבט הקוגניטיבי. בלבול וקשיי התמצאות הם שכיחים למדי וגם כאן, הליכה למרחקים עשויה לסכן את האדם.
  • לבסוף, גם אם תסמיני המחלה עצמה אינם פוגעים ביכולת ההליכה, הטיפולים הכימותרפיים עשויים לעתים קרובות לפגוע משמעותית בתפקוד. בחילות, חולשות ושיווי משקל לקוי הם רק חלק מתופעות הלוואי של הטיפול. 

בישראל, בה מצוקת החניה מחמירה מיום ליום, הליכה ממושכת הופכת לחלק מכל נסיעה לעיר. בערים כמו רמת גן, תל אביב או פתח תקווה, נהגים עשויים לחפש אחר חניה שעות רבות ולבסוף לחנות באזורים מרוחקים. לכן, תו נכה לרכב הוא חיוני להחלמה המיטיבה שלך.

לשמור על איכות חייך

כדי להבטיח שלא יהיה עליך להימנע משום פעילות החשובה לך, חשוב לוודא שיהיה באפשרותך לחנות בכל מקום ולהימנע מהליכה ממושכת. את הבקשה יש להגיש לוועדה המיוחדת של אגף התנועה ולצרף את כל המסמכים הרפואיים המעידים כי הליכה ממושכת עשויה לפגוע בבריאותך והחלמתך. עם הליווי המקצועי הנכון, יהיה באפשרותך לקבל תו נכה לרכב במהירות וביעילות.

תהליך הוצאת תו נכה מחייב אתכם להסתייע באנשי מקצוע העוסקים ומתמחים במיצוי זכויותיכם על פי חוק. ליצירת קשר עם נציגינו המיומנים והמנוסים בתחום השאירו פרטים כאן

כתיבת תגובה