אלפי בני אדם בישראל מתמודדים עם צניחת כף רגל, או דרופ פוט. התופעה הנוירולוגית פוגעת משמעותית בתפקוד הרגליים ומקשה על ההליכה באופן ניכר. ישנם גורמים רבים לתופעה והיא מעמידה את האדם בשלל סיכונים. במציאות כמו זו, ההתניידות הופכת לאתגר מורכב ביותר. לכן, חשוב לפנות במהרה אל הוועדה המיוחדת של אגף התנועה ולהגיש בקשה לקבלת תו נכה. באמצעותו, כל השירותים הנדרשים לך במרכזי הערים יהיו נגישים לך. תהליך הגשת הבקשה עשוי להיות לא פעם ארוך ומורכב ומומלץ להסתייע באנשי מקצוע כדי לשפר את סיכוייך.

הגורמים לדרופ פוט הם רבים

דרופ פוט אינו מהווה רק אי נוחות, הוא עשוי להיות מסוכן. כאשר הרגל נגררת והיציבות נפגמת, הסיכון לתאונת ולנפילות עולה באופן משמעותי. לעתים קרובות, הדבר עשוי לדרדר את מצבו הבריאותי של האדם במידה דרמטית. אלו כמה מהגורמים המרכזיים לדרופ פוט:

  • שבץ – הסיבה הנפוצה ביותר היא אירוע מוחי. לעתים קרובות אירוע זה עשוי לגרום לפגיעות נוירולוגיות בגפיים ולשמיטת כפות הרגליים. 
  • תאונות ופציעות – נפילות ומכות באזור מפרק הברך עשויות להסב גם הן נזק עצבי.
  • מחלות – מחלות ניווניות וגידולים סרטניים עשויים גם הם להפעיל לחץ על העצב הפרונאלי ולגרום לדרופ פוט. 
  • שינויים במשקל ובתזונה – גם ירידה דרסטית במשקל הגוף ותזונה דלה עשויים להזיק לעצב. 

יהיו הסיבות אשר יהיו, ככל שיהיה באפשרותך להוכיח כי הליכה ממושכת עשויה להחמיר את מצבך, ניתן יהיה לקבל תו נכה.

לשיפור הנגישות שלך

דרופ פוט אינו חייב לשבש את שגרת החיים שלך. כדי להבטיח שחייך יישארו במסלולם, חשוב שנוודא שנוכל לחנות בקרבת מקום לאזורים הנדרשים לנו. כיום, כאשר מצוקת החניה במרכזי הערים חמורה מאי פעם, תו נכה הופך לכלי חשוב ומשמעותי שימנע ממך עוגמת נפש רבה. כדי להבטיח שהדברים יעברו ביעילות וכדי לצלוח את כל אתגרי הוועדה, מומלץ להסתייע באנשי מקצוע המנוסים בליווי בתהליך. לאחר אישור הוועדה, לעולם לא יהיה עליך עוד לדאוג לחניה נגישה. כל השירותים הציבוריים הנדרשים לך יהיו זמינים ללא חשש לפגיעה בבריאות.

תהליך הוצאת תו נכה מחייב אתכם להסתייע באנשי מקצוע העוסקים ומתמחים במיצוי זכויותיכם על פי חוק. ליצירת קשר עם נציגינו המיומנים והמנוסים בתחום השאירו פרטים כאן

כתיבת תגובה