פגיעות במפרק הירך הן שכיחות מאוד וככל שהגיל עולה, כך הסבירות לנזקים נעשית גבוהה יותר. בעבר, היה מדובר בפגיעה בלתי הפיכה שהייתה משפיעה באופן ניכר על התפקוד היום יומי. ניתוחים מורכבים ומסוכנים הציעו פתרון מוגבל למדי. כיום, אמנם, עם המנתח והאמצעים הטכנולוגיים הנכונים ניתן ליהנות היום משיפור משמעותי בתפקוד ולהתנהל במרץ ובחיוניות גם בגיל מבוגר יחסית.

על אף שבסוף התהליך נוכל לקבל את החיים בחזרה, תהליך ההחלמה יכול להיות ארוך ומורכב. במשך שבועות רבים, יהיה קשה מאוד אפילו לדרוך על הרגל למשך יותר משניות ספורות. כדי להבטיח שהתקופה תעבור על הצד הטוב ביותר, מומלץ ואף רצוי להגיש בקשה לקבלת תו נכה. לאחר אישור הבקשה, יהיה באפשרותך לחנות באזורים נגישים ולהגיע לכל המקומות הנדרשים עבורך ללא הליכה מאומצת.

אמצעי נחוץ לתנאי הנסיעה בעיר

עבור רבים מאיתנו, מצוקת החניה היא מטרד שמעמיס מאוד על שגרת היום. עם זאת, עבור אוכלוסיות רבות בישראל, מדובר בפגיעה אנושה באיכות חייהם. במרכזי ערים גדולות, כמו פתח תקווה, תל אביב או רמת גן, למשל, כמעט ולא קיימת חניה פנויה בנמצא. בעלי חניות פרטיות החלו אפילו להשכיר את מקומות החניה שלהם לכל המרבה במחיר. במצב כזה, נהגים רבים בוחרים לחנות באזורים מרוחקים וללכת ברגל. עבור אלו מאיתנו שמתקשים בהליכה, גם כאשר מדובר במצב זמני, המציאות הזו באה לידי ביטוי בוויתור על פעילויות חיוניות רבות. עם תו נכה לרכב, לא יהיה עוד כל צורך לוותר על דבר. פשוט חונים בכל מקום ללא כל חשש לקנסות וגרירה.

התהליך עשוי לקחת זמן

הוועדה המיוחדת של אגף התנועה לא תמיד תספק את האישור בקלות. חשוב שנמציא מסמכים רפואיים רבים ומפורטים שיוכיחו כי הליכה ממושכת עשויה לפגוע במצבנו הבריאותי ולצרף המלצות מהרופא המטפל. כדי לזרז ולייעל את התהליך באופן משמעותי, מומלץ להסתייע באנשי מקצוע המלווים בהגשת הבקשה לקבלת התו. עד שהירך תחלים לחלוטין וחייך יחזרו למסלולם, השימוש בתו נכה יכול לשמש לך קרש הצלה משמעותי.

תהליך הוצאת תו נכה מחייב אתכם להסתייע באנשי מקצוע העוסקים ומתמחים במיצוי זכויותיכם על פי חוק. ליצירת קשר עם נציגינו המיומנים והמנוסים בתחום השאירו פרטים כאן

כתיבת תגובה