ניתוחים להחלפת מפרק ירך נעשו בשנים האחרונות נפוצים מאי פעם. אמצעים טכנולוגיים חדשניים וכלי ניתוח מתקדמים שנכנסו לשימוש, מעלים באופן ניכר את סיכויי ההצלחה ומאפשרים לרבים המתמודדים עם בעיות במפרקים לחיות חיים מלאים יותר. עם זאת, לאחר הניתוח צפויה לך תקופת החלמה ארוכה שתדרוש התאמות רבות באורח החיים. כדי להבטיח שיהיה באפשרותך להמשיך ולנהל את חייך באופן תקין ונגיש, חשוב שנגיש בקשה לקבלת תג נכה לתקופת ההחלמה מהניתוח.

גם לקרובים מלווים מגיע תג נכה

ניתוח להחלפת מפרק ירך נפוץ מאוד בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי. ברוב המקרים, יהיו אלו קרובי המשפחה המטפלים באדם שיסייעו לו בשגרת היום יום לאורך תקופת ההחלמה. ככל שרכבך משמש באופן קבוע להסעת אדם שעבר מפרק ירך, ייתכן מאוד שיהיה באפשרותך להוציא תג נכה. רבים בישראל כלל אינם מודעים כי עומדת לרשותם הזכות הזו. השימוש באמצעי החשוב הזה, יהפוך את תהליך הטיפול באדם המחלים לנוח בהרבה ויאפשר לך ולמטופל לעבור את התקופה בצורה ראויה ואנושית יותר.

פתרון חשוב מאי פעם

לאלו מאיתנו שגרים במרכזי הערים הגדולות, ברור עד כמה הפתרון הזה הוא קריטי. בעיית החניה כבר מזמן מתפרשת הרבה מעבר לתל אביב וגם בערים כמו פתח תקווה או רמת גן, המסע אחר חניה בקרבת האזורים הנדרשים עבורנו עשויה להיות מפרכת. האתגר המתסכל הזה עשוי להפוך את שגרת החיים לבלתי אפשרית כאשר קיימת מגבלה בהליכה. בשבועות הראשונים לאחר החלפת מפרק ירך, גם הליכה של מספר צעדים עשויה להיות משימה מורכבת. לכן, חשוב שיהיה לנו מענה שיאפשר לחנות בקרבת הבניין. עם תג נכה, ניתן לחנות בחניות נכים ייעודיות ולחנות באזורים הצבועים בכחול לבן ללא תשלום. כשלא ניתן למצוא חניה ראויה בשום מקום, מדובר בלא פחות מחבל הצלה.

אל מי יש להגיש את הבקשה?

יש להגיש טופס בקשה לתג נכה לוועדה המיוחדת של אגף התנועה ולצרף את כל המסמכים המעידים על המצב הרפואי. לא פעם, עשויה הוועדה להציב לא מעט אתגרים בדרך לקבלת התג הנכסף. כדי לייעל את התהליך ולהבטיח שיהיה ברשותך תג בהקדם, מומלץ להסתייע באנשי מקצוע.

כתיבת תגובה