כל מי שמסיע נכה ברכבו יכול ליהנות מתג נכה לרכב לזמנים אשר בהם הוא נוסע עם הנכה. הוא לא חייב לחפש ולטרוח כדי למצוא חניה מתאימה כי עבור הנכה הוא יכול ליהנות מחניה בקרבת מקום בתנאי שאכן מדובר בחניה שהיא אינה פרטית.

ברור שגם הנכה עצמו יכול ליהנות מתג נכה באופן קבוע כאשר כך הוא יכול לחנות במקומות השמורים לנכים בכל אזור שם הוא מבקש לעצור ולחנות. אם זה כאשר הוא צריך לצאת לקניות ואם זה כאשר הוא נוסע לאירוע. מובן שגם על יד הבית שלו הוא יכול ליהנות מחניית נכה שיקל עליו מאוד על כל התפקוד שלו והחיים שלו. ברור שגם כך קשה לו והוא לא נהנה מחיים קלים בגלל המוגבלות שלו. ברגע שיש לו את ההטבה של תג נכה, הוא לפחות ייהנה מכך שהוא לא יצטרך לצעוד רגלית מרחקים גדולים מידי.

הורים לילד נכה? יש לכם זכויות

כאמור, גם הורים לילד נכה או כל מי שלמעשה מוביל ברכבו אדם נכה, זכאים אף הם ליהנות מתג נכה ועוד הטבות שונות, לצורך טיפול נאות ונסיעה נוחה של הנכה לכל מקום אליו הוא צריך להגיע. מדובר בדבר משמעותי מאוד, במיוחד אם מדובר בילד נכה שלא מסוגל ללכת בכוחות עצמו או ילד שסובל מפיגור והוא לא תמיד מוכן לשתף פעולה עם ההורה ולצעוד מרחקים גדולים.

עוזרים לכם לממש את הזכויות

הבעיה העיקרית של רבים מהאנשים הסובלים מנכות היא שהם לא מצליחים לממש את הזכויות שלהם. הם לא תמיד יודעים אל מי הם אמורים לפנות וגם אם כן, הם לא תמיד יודעים איך יש להגיש את הבקשה מה שמוביל לכך שהם מוצאים את עצמם נדחים שוב ושוב כאשר אף אחד לא באמת מגלה להם מה הם עשו לא נכון וזה מה שגרם לכך שהבקשה שלהם נדחתה.

אנחנו כאן בדיוק בצומת הזו כאשר אנחנו מציעים לכל מי שנמצא בצומת הזו, לפנות אלינו ולקבל את מלוא הייעוץ, הליווי והסיוע הנדרשים על מנת להבטיח כי אכן הזכויות ימומשו באופן מלא.

כתיבת תגובה