בזכות ניתוחי לב ניצלים בכל שנה אנשים רבים. ניתוחי לב יכולים להשיב את החיוך, החיים והתפקוד גם לאנשים שמצבם היה נואש או לפחות קרוב לכך. עובדה זו, עם כל חשיבותה, לא נרחיב בה בשלב זה. כעת, נרצה לדון בסוגיה החשובה למנותחי לב – קבלת תו לאחר ניתוח לב. עברתם ניתוח שכזה או שיש לכם תור? אחד ההורים או הסבים עוברים ניתוח לב? אלה העובדות שחשוב להכיר.

עובדה מספר 1 – מחלת לב יכולה להביא לפגיעה בניידות

רק מי שעבר אירוע לב או מי שמכיר מקרוב אנשים שעברו ניתוחי לב נעשה מודע פתאום להשפעה של העניין על הניידות. מי שחשב פעם שרק שיתוק חלילה או מחלה נוירולוגית מקשים על הניידות מגלה משהו אחר. כן, מחלת לב יכולה להביא לפגיעה בניידות ולאחר ניתוח, לא תמיד יכולת הניידות חוזרת לטווח הנורמלי. 

עובדה מספר 2 – חולי לב יכולים להיות זכאים לתו נכה 

לא כל מי שעבר אירוע לב או ניתוח לב יקבל מידית תו נכה. עם זאת, קבלת תו לאחר ניתוח לב בהחלט אפשרית. מספרם של חולי לב שאושר להם תו נכה לא קטן כלל. על מנת להנפיק תג שכזה יש לפנות למשרד הרישוי, למלא טופס, להמציא מסמכים, להביא אישורים, להראות החלטה של ביטוח לאומי (ועדה רפואית) או מסמכים חליפיים. למרבה המזל, פניה לחברת אופקים יכולה מאוד להקל. יש משיהו שעומד לצדכם לקבלת זכויות בסיסיות כמו תג לרכב נכה. פשוט יותר, קל יותר.

עובדה מספר 3 – תו נכה מביא פטור מאגרת רישוי 

מלבד הזכות לחנות בחניית נכים, תג נכה מביא עימו יתרון נוסף. מי שמקבל תו, בין אם קבוע ובין אם אפילו זמני, מקבל פטור מאגרת רישוי. 

עובדה מספר 4 – אפשר בלי בירוקרטיה  

רוצים לקדם את קבלת התו לאחר ניתוח לב אבל לא רוצים בירוקרטיה? עכשיו זה הזמן להיעזר באופקים מימוש זכויות. במקום פקידים שמדברים בירוקרטיה, אתם משוחחים עם אנשים שרואים אתכם באמת. כך אפשר לקבל תו/תג נכה באופן מהיר וללא ביורוקרטיה אחרי הקשיים של ניתוח הלב.

כתיבת תגובה