מפרק הירך עלול להינזק בשל מחלה או בנפילה. פגיעה במפרק הירך עלולה להתרחש בשל תאונה. אך לא על כך נרצה לדבר במאמר זה. כעת נרצה לספר על משהו שיכול לסייע לאחר ניתוח לטיפול בירך. קבלת תו לאחר ניתוח ירך, מיד נראה למי זה רלוונטי, האם זה מתאים בשבילכם או עבור הוריכם ולמי פונים לקבלת התו.

הכל שאלה של ליקוי בתנועה

הדבר הראשון שחשוב לנו לספר לכם בנוגע לרעיון של קבלת תו לאחר ניתוח ירך זה שהדבר יכול להיות אפשרי. לא כל מי שעבר ניתוח שכזה יקבל את התו, אולם לא רק נכים המרותקים לכיסאות גלגלים זכאים לתו חשוב זה. הכל שאלה של מידת הליקוי ביכולת התנועה. בנוסף, זה גם שאלה של הקושי לנוע וללכת וחשיבות השימוש ברכב עבור האדם הנכה או המוגבל. אם על פי בדיקת הרופאים יש הצדקה לקבלת תג נכה, אם הנכה זקוק לרכב וניידות ממוכנת מאוד תעזור, קבלת התו בהחלט אפשרית.

קבלת תו לאחר ניתוח ירך, מה עושים עכשיו?

חשוב להבהיר כי בכל יום עולות טענות של נכים על קשיים ובירוקרטיה שמוערמים בתהליך קבלת תו הנכה. זה די מובן, גם אם לא נעים, שכן גוף ממשלתי לא יכול לפעול בארץ בלי הבירוקרטיה. לאחר הניתוח, צריך לפנות למשרד הרישוי, למלא טפסים, להמציא אישורים, לצלם העתקים, לענות על קריטריונים, שאלות ולפעמים וועדות של ביטוח לאומי. את הסחבת והבירוקרטיה אפשר לחסוך, כאשר פונים לחברת אופקים מימוש זכויות. צוות מנצח שמסייע יום יום לנכים, בהוצאת התג במהירות וללא ביורוקרטיה.

תג נכה חשוב למי שרוצה לחנות במקומות המיועדים לבעלי מוגבלות, כלומר חניות נכים. התג מאפשר להיעזר גם בנהג אחר, משום שמותר להעביר את התג לרכב נוסף (אפילו אם לנכה יש רכב משלו). כמו כן, תג נכה מעניק פטור כמעט מלא מאגרת רישוי (משלמים רק סכום סמלי). 

בקיצור ולעניין, כדי לבדוק זאת וכדי לקבל תו/תג נכה באופן מהיר וללא ביורוקרטיה, פנו למומחים של חברת אופקים מימוש זכויות. חסכו זמן, עצבים וטרחה. 

כתיבת תגובה