האורתופדיה בימינו מציעה פתרונות טובים מאוד להתגברות על פציעה או כאבים קשים מאוד בברך. טיפול די נפוץ הינו ניתוח ברך. ניתוח זה עשוי לכלול אפילו החלפה חלקית או מלאה של המפרק. זה יכול מאוד לסייע לאיכות החיים אבל לתקופה מסוימת אפשרי גם קושי בניידות. האם ניתן לפעול לצורך קבלת תו לאחר ניתוח ברך? סוגיה חשובה זו מוצגת לפניכם.

ניתוח ברך ותו נכה, יש למי לפנות

קודם כל, חשוב לציין שלא כל מי שעבר ניתוח בכלל או ניתוח ברך בפרט מגיב אותו הדבר. יש כאלה שמחלימים מהר, יש כאלה שמחלימים לאט ויש שסובלים מירידה בתנועה או כאבים שמחייבים עוד טיפולים ופיזיותרפיה. לכן, קבלת תו לאחר ניתוח ברך לא אפשרית באופן אוטומטי. עם עברתם אתם או מישהו ממכריכם ניתוח מסוג זה, לא מספיק להודיע על כך למשרד הרישוי בכדי לקבל תו נכה. תו או תג נכה מקבלים רק לאחר תהליך בירוקרטי. צריך למסור כל מיני אישורים ומסמכים וטפסים, עם אישורים מביטוח לאומי או פירוט נרחב מרופאים וכיוצא בזה. יחד עם זאת, לאור הקושי והעיכוב, במיוחד לאחר ניתוח ברך, אפשר להיעזר בחברה למימוש זכויות. חברת אופקים מסייעת לנכים ובעלי ליקויי ניידות לקבל את התו המגיע להם, ללא בירוקרטיה, בלי לבזבז זמן והכי חשוב – בלי עצבים או אי נוחות.

מדוע לא לוותר על תו נכה

בימים אלה יש לא מעט אנשים שמחלימים מניתוח בברך ולא מקדישים מחשבה על קבלת תו לאחר ניתוח ברך. זוהי טעות משום שרכב המצויד בתו הזה יכול מאוד לסייע. כך אפשר לקצר את מרחקי ההליכה. זה מועיל כאשר מגיעים לבית החולים, אם נוסעים למרפאה, אם נוסעים לעבודה ולכל מקום אחר. התו מאפשר לא רק להחנות בחניית נכים רגילה. אם החניות הללו תפוסות, מותר להחנות אפילו על המדרכה אם בכך לא מסכנים את העוברים שם. כמו כן, התג גם מעניק פטור מאגרת הרישוי. 

יש לכם שאלה נוספת? רוצים סוף כל סוף לקדם את העניין בלי בירוקרטיה? פנו לאופקים מימוש זכויות.

כתיבת תגובה