ישראל ידועה בתור אחת המדינות מובילות בעולם מבחינת היקף המיסים, אגרות והיטלים. לא משנה לאן נסתכל, אנו צפויים לפגוש עוד מס, עוד התייקרות, עוד אגרה באופק. לכן, זו פשוט חובה ליידע את הציבור על כל אפשרות לקבל הנחה שלא לומר פטור ממס או אגרה. הפעם, נבקש לעמוד על הקשר בין תג נכה ופטור מאגרת רישוי. נראה למי זה רלוונטי ומה צריך לעשות בכדי לחסוך כסף ולא לשלם אגרה לחינם.

לא רק תו חניה משוכלל

קל מאוד להתייחס אל תג נכה או תו נכה בתור מן תו חניה משוכלל. תו שכל תכליתו היא לאפשר למי שמוגבל בניידות, לנכים בכיסאות גלגלים או עיוורים, לחנות את רכבם במקומות השמורים לנכים. אבל תג נכה ופטור מאגרת רישוי זהו צמד שחשוב לדעת כי הולך יפה ביחד. לצד העובדה שהתו מאפשר לחנות את הרכב גם במקומות שאינם זמינים למי שאינו מוגבל בניידות, גם מאפשר קבלת פטור מאגרת הרישוי של משרד הרישוי. למי שאינו בקיא במספרים נציין כי מדובר בחיסכון של מאות רבות של שקלים בכל בשנה. אגרת רישוי של רכב ממוצע נעה כיום בין אלף לבין אלפיים ₪ בקלות.

תג נכה ופטור מאגרת רישוי בלי בירוקרטיה

כדי לקבל תג נכה וכדי לקבל את הפטור המגיע מאגרת הרישוי, יש כמה צעדים שצריך לעשות או להסתפק בצעד אחד בלבד. מי שרוצה את הדרך הארוכה והמתישה, פונה בעצמו למשרד הרישוי ומתחיל לברר מהם כל האישורים, המסמכים והטפסים שהוא צריך. יש להמציא אישורים מביטוח לאומי או ממשרד הביטחון. יש להמציא אישורים על מחלות וליקויים וירידה בניידות ועוד ועוד. מתיש? אין ספק. חשוב להכיר את הדרך היותר קלה והיותר פשוטה? גם בכך אין ספק. 

על מנת לקבל את התו פשוט וקל אפשר לפנות לחברת אופקים מימוש זכויות. מדובר בחברה המתמחה בליווי של נכים (לא רק מרותקים לכיסאות גלגלים) בעניין מימוש זכויותיהם בכלל וקבלת תג נכה בפרט. הטיפול מהיר, אין בירוקרטיה ולא צריך להוציא עצבים. תג בקלות, גם לכם מגיע!

כתיבת תגובה