אם אתם נעזרים במקל הליכה, יש משהו שיכול לעזור ואולי מגיע לכם ובצדק. אנו מדברים על תו נכה לנעזר במקל. ללא ספק, אף אחד לא הולך כשהוא נעזר במקל מתוך התענוג שבדבר. אבל יש כאלה שמצבם סביר ויש כאלה שמצבם טוב פחות. אנשים נעזרים במקלות הליכה כאשר הם מחלימים מפציעה או סובלים משבר. אנשים נעזרים במקל בשל גיל מבוגר, בגלל בעיה אורתופדית, בגלל בעיית שלד שריר או מסיבות אחרות כגון סיבוכים של מחלת הסוכרת. סבורים שתו נכה יכול לסייע לכם או למישהו שאתם מכירים והוא חשוב או חשובה לכם? לקבלת מידע נוסף וסיוע בהנפקת תג נכה, תוכלו לפנות למומחים של אופקים מימוש זכויות. עוד מידע חשוב בשורות הבאות.

מתי רכב נכים יכול לעזור

רכב נכים המצויד באביזרי נהיגה או רכב המצויד בתו נכה יכול מאוד לעזור לאנשים המתקשים בהליכה. עצמאות בהגעה לעבודה. הסעה של ילדים או הורים מבוגרים. מניעת מאמץ מיותר מהגוף. חשוב לציין במפורש כי יש דבר כזה שנקרא תו נכה לנעזר במקל, משום שרבים סבוכים שהתו הזה מגיע אך ורק לאנשים משותקים או לכאלה הזקוקים מסיבה כלשהי לכיסא גלגלים. אז לא רק מרותקים לכיסא גלגלים זכאים לתו. המבחן הקובע הוא סוג הליקוי הרפואי, סוג המגבלה והצורך של הנכה ברכב ובתג לנכים. במגוון מצבים רפואיים, החל מסוכרת דרך מחלות לב או שבץ, נהוג שימוש במקל ואפשר לקבל אישור לתג נכים.

נעזרים במקל? מוותרים על הבירוקרטיה!

בהחלט יתכן כי הדבר היחיד שעומד בדרך שלכם לקבל תו נכה לנעזר במקל עבור עצמכם או לקרוב משפחה הוא בדיקת הזכויות. ניתן לפנות למשרד הרישוי, מצוידים במסמכים שונים, עם כל הטפסים והבירוקרטיה הנלווית לכך. אם אתם לא רוצים לבזבז את הזמן ולהתמודד עם פקידים ובירוקרטיה והמתנה ממושכת ולגלות כי משהו חסר והבקשה נדחתה, יש פתרון. 

על רקע הקשיים שחווים נכים רבים ותחושת הטרטור, חברת אופקים מעמידה לרשותכם ניסיון, שירות וגישה חיובית. אתם מוזמנים לפנות ואנשי הצוות יסייעו בהוצאת התג במהירות וללא ביורוקרטיה.

כתיבת תגובה