אי אפשר להפריז בחשיבותו של תו נכה עבור הזכאים לו. התו מאפשר שימוש ברכב נכה והעמדתו כחוק, בחניות הנכים הפזורות ברחבי הארץ. כידוע, במיוחד על רקע מצוקת החניה, טוב שיש חניות נכים ליד הבית, במרכזי קניות, במרכזי בילוי, בבתי חולים ומרפאות ועוד. למותר לציין כי בעלי תג נכה יכולים להצמיד את התג כחוק לשתי מכוניות שעל מספרי הרישוי שלהם הצהירו. עם זאת, הרכב חייב להיות באותה העת בשימושם (בין אם כנהגים ובין אם כנוסעים בלבד). וכעת, נעבור לשאלה החשובה, כמה אחוזי נכות צריך בשביל תו נכה. קראו וגם אתם תדעו.

זה מה שחשוב לדעת על תג נכה ואחוזי נכות

תהליך של הוצאת תג נכה כרוכה בלא מעט בירוקרטיה. אחרי הכל אנו חיים בישראל ונדמה שאפילו אוכלוסיית הנכים לא פטורה מזה. וכמו כל בירוקרטיה וסרבול מנהלי, אפילו לשאלה כמה אחוזי נכות צריך בשביל לקבל את התג איננה זוכה לתשובה פשוטה. לפני שנענה על הדברים כמיטב יכולתנו, נציין כי עם קצת עזרה, אפשר לעקוף את הבירוקרטיה, את כל הגשת המסמכים השונים, את הפניה לפקידים. לחברת אופקים הידע והניסיון לעזור גם לכם להוציא תג נכה מהר יותר ואפילו חשוב מכך – בלי הבירוקרטיה הידועה לשמצה.

אחת התשובות הרשמיות היא שכדי לקבל תג נכה צריך להיות בעלי 60 אחוזי נכות לפחות. עם זאת, יש גם בעלי אחוזי נכות נמוכים יותר שמקבלים אישור ממשרד הבריאות על כך שהם זקוקים לרכב צמוד לצרכי ניידות. חולים במחלות שונות, בהתאם למצבם, יכולים גם הם לקבל תג נכה. למשל, חולי כליות שזקוקים לטיפולי דיאליזה. למשל, חולי לב שמקבלים טיפולים רפואיים כנגד גודש בלב או בריאות. אנשים הסובלים ממחלות שונות הבאות לידי ביטוח בזרימת דם לקויה, סוכרת עם פגיעה תחושתית, ליקויי שלד, שיתוקים. גם חולים סיעודיים, חולי אלצהיימר, אנשים הסובלים ממצב רפואי המתבטא בחוסר שיווי משקל עשויים לקבל בסופו של תהליך את תג הנכה. לפרטים נוספים וזירוז הטיפול, בלי בירוקרטיה, אנא פנו לחברת אופקים מימוש זכויות. 

כתיבת תגובה