נכים הזכאים לתו נכה ואשר מוכרים כנכים על ידי רשויות כמו המוסד לביטוח לאומי זכאים למגוון זכויות נלוות. לצד זכויות בנושאי חניה, למשל, או זכות לעזרי נהיגה לזכאים, אפשר לקבל גם הנחה בביטוח רכב לבעלי תו נכה. מה צריך לעשות לצורך כך, למי פונים ובמי נעזרים? על כך בשורות הבאות.

כך תוכלו לחסוך כסף, הרבה כסף

מי שביקש לאחרונה תו נכה או שעומד לעשות כן, לא תמיד מודע להטבות הכספיות הכרוכות בכך. למרות שאנו רוצים לספר לכם על הנחה בביטוח רכב לבעלי תו נכה נתחיל עם הטבה נוספת חשובה לא פחות. בעלי תג נכה לרכב זכאים לקבל פטור מאגרת הרישוי. אין זה עניין של מה בכך והחיסכון הכספי ניכר. בנוסף, אל תוותרו גם על ההנחה שמגיעה לכם בביטוח הרכב. אמנם זו לא בהכרח הנחה שמוגדרת בתקנות, אבל זו הנחה שכמעט כל חברות הביטוח מוכנות לתת. יש לכך משמעות רבה מבחינה כספית, כל שנה בשנה.

תו נכה – קיבלתם, חסכתם

אוכלוסיית הנכים יכולה לרכוש פוליסות ביטוח המותאמות לצרכיה. יש פוליסות הכוללות כיסוי למערכות מיוחדות המותאמות לנכים, אם אלה נמצאות ברכב. לכך כדאי להוסיף את ההבנה של חברות הביטוח כי רכבים של בעלי תו נכה מעורבים פחות בעבירות בטיחות וצפויים הרבה פחות להימצא בסיכון למעורבות בתאונה. 

כדי לקבל הנחה בביטוח רכב לבעלי תו נכה יש לפנות לסוכן הביטוח או לחברת הביטוח ולציין את עובדת היותכם בעלי תו או תג נכה. עוד כדאי לציין כי לנכים העומדים בקריטריונים יש אפשרות לקבל הנחות ברכישת רכבי נכים או ברכישת אביזרים נלווים. 

מכל הדברים שאמרנו לעיל, אפשר להבין כי מי שמקבל תו נכה חוסך לא מעט כסף. גם אם מדובר בבירוקרטיה, הבקשה, המסמכים, ההוכחות שצריך להגיש למשרד הרישוי, אפשר להקל. איך הופכים את התהליך להרבה יותר קל: פשוט פונים לחברת אופקים, חברת מימוש זכויות המתמחה בין היתר בסיוע להוצאת התג במהירות וללא ביורוקרטיה. יש לציין כי את התג יכולים לקבל נכים, עיוורים, בעלי לקויי ניידות וכן חולים במחלות שמונעות ניידות לאורך זמן (למשל חולי לב, מושתלים).

כתיבת תגובה