כולם מכירים את חניות הנכים הפרוסות בכל הארץ. מן הידועות הוא שתו נכה מאפשר חניה במקומות הללו. חשוב לציין כי הנפקת תו נכה מאפשרת גם חניה חופשית בכל מקום, אם אין חנית נכים וכשאין בכך הפרעה לתנועה. אך יש לומר את האמת, יש עוד יתרונות בתג נכה אולם להנפיק אותו זו כבר פרוצדורה שלימה. מה צריך לעשות ואיך אפשר להקל? פניה לחברת אופקים המתמחה בזכויות רפואיות וזכויות לנכים, מאפשרת קבלת סיוע בהוצאת התג במהירות וללא ביורוקרטיה.

הנפקת תו נכה, חשוב לכם לדעת

על מנת להנפיק תג נכה יש להגיש בקשה למשרד הרישוי. את התג ניתן לשים על חלון הרכב שבו הנכה נוהג או רכב שבו מסיעים אותו ליעד הרצוי. במידה ונעשה שימוש בקביעות בשני רכבים, למשל של הנכה ורכב של מטפל או קרוב משפחה, ניתן לקבל תג שמתאים לשני הרכבים הללו. עוד חשוב לדעת כי הנפקת תו נכה יכולה להתאים לנכים המרותקים לכיסא גלגלים, נכים שמשתמשים במקל או קביים, עיוורים ולקויי ראיה, חולים במחלות שונות כגון מחלת לב, שבץ, סוכרת, מושתלים ועוד. 

כדי לקבל את התג יש לצרף מסמכים המעידים על הנכות, מסמכים רפואיים, מסמכים ממשרד הביטחון, ביטוח לאומי ועוד. נשמע מסובך? נשמע בירוקרטי? הבירוקרטיה אכן מעצבנת ואפילו מתישה. זכותכם לפנות לחברה שתעזור לכם לקבל את התו, בלי הבירוקרטיה שמסביב.

למה לפנות לחברת אופקים מימוש זכויות?

יש כמה סוגים של תוי חניה לנכים אך רובם דומים מבחינת הזכויות. אחד ההבדלים הוא שכאשר התג נושא סימן של כיסא גלגלים, ניתן לנסוע ברכב גם בנתיב המיוחד לתחבורה ציבורית. כלומר, לא רק בחניה אפשר להרגיש את התועלת שבו. עוד נציין כי יש חברות ביטוח שמעניקות הנחות לבעלי תו נכים, כך שאנו ממליצים לפנות ולברר זאת, לפני חידוש ביטוח. 

גם אתם מוזמנים היעזר בחברת אופקים מימוש זכויות, לקבלת כל סוגי תווי הנכות, בין אם לאזרח ובין אם לנכה צה"ל. על פי הנסיבות, ניתן לקבל תו או תג נכה לצמיתות או במקרים שבהם המצב הרפואי עשוי להשתנות, תג זמני לתקופה של מספר שנים. הטיפול בחברת אופקים הינו מהיר וללא ביורוקרטיה.

כתיבת תגובה