הרפואה המודרנית יכולה לחולל פלאים. היא יכולה להחליף לב פגום בלב בריא. היא יכולה להחליף כבד "גמור" ולמצוא תחליף ראוי גם למפרקים. האם מישהו יטען ברצינות שהחלפת ברך זה תענוג גדול? בהחלט לא. אבל החלפת ברך יכולה לשפר את איכות החיים. התהליך יכול לשפר את טווח התנועה ולאפשר לאדם מוגבל להיות הרבה יותר פעיל. עם זאת, יש מקום להבין גם שלאחר ניתוח מסוג זה עשוי להתעורר צורך בתו נכה. החלפת ברך תו נכה: כל מה שחשוב לדעת מוצג לפניכם בבהירות ותמציתיות.

החלפת ברך תו נכה – פחות טרחה ממש שחשבתם

בחיים לא הכל שחור ולבן. לא הכל טוב או לא טוב. החלפת ברך יכולה להביא להטבה מדהימה במצב הברך והיא יכולה גם לעזור במידה פחות דרמטית. על כל פנים, חשוב להדגיש כי החלפת ברך והשילוב עם תג נכה זה צמד שלפעמים הולך ביחד ולפעמים לא. לכאורה, כדי לדעת אם מגיע לכם או למישהו היקר לכם תו נכה, לאחר החלפת ברך בניתוח, יש לפנות למשרד הרישוי ולפתוח בהליך בירוקרטי. להגיע, לעמוד בתור, למלא טפסים, להכין קלסר עם אישורים, לשבת, לקום, ללכת ולבוא. כיום, כאשר עומדת לרשותכם חברת אופקים, יש מי שיעשה בשבילכם הכל על מנת שתקבלו את התו במינימום טרחה וללא ביורוקרטיה. ניתן לפנות ולשאול ולברר מפני שלאופקים ידע וניסיון בסיוע לנכים רבים, עם או בלי כיסאות גלגלים, כאלה שעברו ניתוחים וטיפולים רפואיים שונים.

הכל על התועלת של תג נכה לאחר החלפת ברך

לאחר החלפת ברך, יש מגוון תועלות בקבלת תג נכה. בקצרה, תג מאפשר חניה בכל חניית נכים המסומנת כנדרש. הזכאים יכולים לבקש מהעירייה לקבל חניה מיוחדת, סמוך לבית. אישור התג גם מהווה למעשה אישור לפטור מאגרת רישוי. אגב, את התג ניתן להעביר בין שני רכבים שבהם משתמש הנכה או מי שמלווה אותו. 

עברתם ניתוח קשה בברך? אל תהססו, פנו עוד היום לחברת "אופקים מימוש זכויות". קבלו תו/תג נכה בלי עצבים, בלי טרטורים, ביחס אישי שעובד בשבילכם.

כתיבת תגובה