עבור אנשים בעלי מגבלת ניידות, נכים המסתייעים בכיסאות גלגלים או כאלה שסובלים מלקויות בריאות המפריעות להליכה וניידות, תו נכה מהווה פתרון חשוב. הוצאת תו נכה נעשית בהתאם לחוק שנחקק בשנות התשעים, אשר מסדיר את ההליך הזה. אך למרות שנראה על פניו כי ההלוך נועד להקל ולפשט את הדברים, התהליך לובש צורה בירוקרטית, לא פשוטה ואפילו מסובכת. בדיוק מסיבה זו, חשוב לדעת שניתן להיעזר בחברה מקצועית אשר מתמחה בטיפול בהוצאת התג. כך לא צריכים להילחם בבירוקרטיה ולהרגיש מטורטרים.

הוצאת תג נכה, מה חשוב לדעת

על מנת להוציא תו נכה, יש צורך להגיש בקשה. כלומר, לא מספיק שאדם מקבל הכרה בנכות מטעם רשויות הצבא, מטעם ביטוח לאומי או גופים אחרים. מי שלא יגיש את הבקשה, לא יקבל את התג. הוצאת תו נכה מתחילה, אם כן, במילוי טופס בקשה. אך לא מדובר אך ורק במילוי הטופס. לכך יש להוסיף עוד פרוצדורות ומסמכים שונים. 

יש סוגים שונים של תווי נכים. תו למרותקים לכיסא גלגלים, תו לנכה שלא מרותק לכיסא גלגלים וכן תו לנכי צה"ל. לכל בקשה יש להוסיף צילום של תעודת הזהות ואת רישיון הרכב. יש לעבור בדיקת ניידות ולהמציא את תוצאות הבדיקה. במידה ומדובר על סוגי נכות מסוימים, נדרשים להוסיף אישורים שונים, מטעם משרד הביטחון למשל או ממשרד הרווחה, הביטוח הלאומי וכדומה. כלומר, חשוב לדעת שההליך הבירוקרטי הזה לא נראה כמשהו שמקל על הנכים שמרגישים מטורטרים. האם אין דרך לעקוף את הבירוקרטיה? מסתבר שכן, בהחלט כן.

הוצאת תו נכה, כך עוקפים את הבירוקרטיה

על מנת לחסוך את הבירוקרטיה המרובה אל מול משרד הרישוי וכדי להימנע מדחיית הבקשה (בכל שנה בקשות לא מעטות נדחות מסיבות שונות) אפשר להיעזר במומחים. אנשי הצוות המנוסים של חברת אופקים מכירים היטב את ההליכים והבירוקרטיה ועושים כל מה שצריך על מנת למנוע את הקשיים. אם אתם רוצים להוציא תו נכה עבור עצמכם או למישהו מבני משפחתכם, פנו לחברת אופקים. כך תממשו את זכויותיכם הגלומות בתג הנכה לרכב.

כתיבת תגובה