משרד הרישוי מעניק לכל מי שסובל מנכות פיזית קשה או מצב רפואי (ולפעמים אף פסיכיאטרי) מורכב, להוציא תו נכה. על פניו, החוק הוא מבורך וחשוב ואנשים רבים הזקוקים לתו נכה שיקל עליהם ויאפשר להם לממש את הזכות הבסיסית שלהם לנגישות, אכן מקבלים תג נכה המעלה את איכות חייהם. אז מה קורה במקרים בהם מסרב משרד הרישוי להוציא תו נכה ואיך ניתן לפתור את המצב הזה? המומחים של cartag  – אתר אינטרנט מוביל בתחום של מימוש הזכויות לתו נכה, מסבירים כיצד בדיוק יש לפעול.

ראשית יש להבין את הקריטריונים של משרד הרישוי

משרד הרישוי מעניק תג נכה או שולל את הבקשה להנפיק תו כזה, על-פי הנתונים המתקבלים ממגיש הבקשה. התהליך לא כולל זימון או בדיקה של ועדה רפואית והבקשה כולה נבחנת על-פי המסמכים שהוגשו. ישנם לא מעט מקרים בהם שולל משרד הרישוי את הבקשה וזאת למרות שעל פניו הוגשו כל המסמכים המבוקשים. אך למצב הזה יש פתרון זמין ופשוט.

ערערו על הבקשה עם עזרה של מומחים

אם הגשתם בקשה לקבל תו נכה וקיבלתם תשובה שלילית, אתם יכולים לערער על הבקשה וזו בדיוק הנקודה שכדאי לערב מומחים בתחום של תו נכה לרכב. פניה לחברה מקצועית כמו cartag תאפשר לכם להגיש את הערעור בקלות. מנהלי תיקי הלקוחות של החברה מנוסים ומיומנים בהגשת ערעורים על אי קבלת תו נכה ולכן סיוע מקצועי יכול לחסוך לכם סחבת בירוקרטית של כמה חודשים, במהלכם אין לכם תו נכה ואיכות החיים שלכם נפגעת. היתרון של פניה לחברה מקצועית המכירה את היטב את ועדות משרד הרישוי, הוא הליווי הצמוד בהכנת התיק והגשת המסמכים הרלוונטיים ביותר, מה שמעלה משמעותית את הסיכוי לקבל תו נכה לאחר הערעור.

אל תתפשרו על הזכויות שלכם

אם הגשתם בקשה לקבלת תג נכה וקיבלתם סירוב, אל תתייאשו ואל תעצרו את התהליך. עם הסיוע המתאים, גם אתם תוכלו לקבל תו נכה שיקל עליכם בשגרת החיים והטיפולים.

כתיבת תגובה