תג נכה הוא אחד הדברים החשובים ביותר לכל נכה. תו נכה מעניק זכויות בחניות מוסדרות ופטור מתשלומים עבור חניה ויותר מהכול הוא מאפשר לבעלי הנכויות להתנייד ממקום למקום וליהנות משגרת חיים תקינה יחסית. אך יש מקרים בהם צריך להגיש שוב בקשה עבור תו נכה, שהוא כאמור חיוני מאוד. אז מה עושים במקרה כזה?

המקרים בהם אפשר להגיש שוב בקשה עבור תו נכה

  • במקרים של אובדן וגניבת הרכב יש למלא טופס מיוחד לבקשה להנפקת תו נכה. במקרים בהם הרכב היה מושבת מסיבה כלשהי, למשל עקב תאונה, למשך תקופה העולה על חודש – יש להודיע לרשות הרישוי כאשר הרכב חוזר לכשירות, כדי שיונפק תג חדש.
  • במקרים של החלפת רכב, הוספת רכב שני לתג, או הסרת רכב מהתג, צריך למלא ולשלוח טופס בקשת עדכון רכב עבור תג חניה לנכה.
  • במקרה שבעל תו נכה בתוקף רכש רכב חדש מיבואן, באחריות היבואן לשלוח את פרטי הרכב החדש למשרד הרישוי לצורך הנפקת תו נכה חדש. אם יש תחת התג 2 רכבים, יש לעדכן את משרד הרישוי איזה משני הרכבים מוחלף ברכב חדש.
  • אם התג לא ניתן לצמיתות, למשל במקרים של מחלה זמנית ולא נכות קבועה, יש לבצע מחדש את תהליך בקשת התג. מומלץ להתחיל את התהליך הזה כ 60 יום לפני שפג תוקפו של התו הקודם, על-מנת להימנע מעיכובים.

לא בטוחים איך להגיש בקשה עבור תו נכה? פנו למקצוענים

אתר cartag מתמחה בבדיקות זכאות מהירות וסיוע לכל מי שמעוניין להגיש בקשה לקבלת תו נכה. פניה לחברה מקצועית ואמינה כמו cartag תשפר משמעותית את הסיכוי שלכם להשיג תו נכה ובפרט אם מדובר על תו נכה שניתן פעם נוספת, לאחר שבפעם הראשונה לא ניתן לצמיתות. הצוותים המיומנים של חברת אופקים מימוש זכויות האמונה על אתר cartag, יודעים להעניק לכל לקוח יחס חם ואישי לצד טיפול מסור המוביל לתוצאות מדהימות והענקת זכאות לתו נכה עבור מי שבאמת זקוק לו.

כתיבת תגובה