עד לאחרונה, פגיעות במפרקים היו מלוות אותנו לכל משך חיינו. הפתרונות הטיפוליים היו מוגבלים ומורכבים מאוד וכרוכים בסיכונים רבים. כיום, מדובר בהליך מהיר ופשוט מאי פעם עם רקורד הצלחות משמעותי. הטכנולוגיות הרפואיות העומדות כיום לרשותך מאפשרות ליהנות משיפור משמעותי בתפקוד ומהחלמה יעילה יחסית לחלופות המסורתיות. על אף כל היתרונות הללו, תקופת ההחלמה מניתוח החלפת ברך מלווה בלא מעט אתגרים. למשך תקופה ארוכה, הליכה תהפוך למשימה לא פשוטה כלל. חשוב לדעת – גם לאחר ניתוח להחלפת הברך קיימת אפשרות להגיש בקשה עבור תו נכה לרכב.

מתי ניתוח החלפת ברך מזכה בתו נכה?

כדי לקבל את הזכאות לתו, יהיה עליך לבסס את בקשתך בנתונים המעידים על כך שמצבך הרפואי אינו מאפשר לך ללכת למרחקים ארוכים. חוות הדעת של הרופא המנתח ברוב המקרים תספיק על מנת להציג את הדברים. ההחלמה מהניתוח עשויה להימשך לעתים עד שנה ובחודשים הראשונים, יהיה קשה מאוד לדרוך על הרגל ליותר ממספר שניות. במקרים כמו אלו, חשוב שתהיה לך האפשרות לחנות בקרבת מקום כדי להמשיך בשגרת חייך התקינה. תהליך הגשת הבקשה לתו נכה עשוי להיות סבוך ולעתים קרובות נערמים קשיים. לכן, מומלץ להסתייע באנשי מקצוע המלווים בתהליך כדי לזרז עניינים ולשפר את סיכוייך.

להחזיר את הנגישות אל החיים

מדובר בהרבה יותר מאמצעי נוחות – רק לאחר שאנו מאבדים את יכולתנו ללכת באופן תקין אנו מבינים עד כמה אנו תלויים בה. עם מצוקת החניה החמורה הקיימת היום במרכזי ערים גדולות, לעתים קרובות לא תיוותר לנו כל ברירה אלא לחנות במרוחק מהיעד וללכת במשך שעה ארוכה. עם תו הנכה, ניתן יהיה לחנות בחניות הנכים הייעודיות ולחסוך את מפח הנפש הזה.

לאחר שיוגשו כל המסמכים הרלוונטיים אל הוועדה המיוחדת לאישור תווי נכה באגף התנועה וככל שהוועדה תמצא לנכון, יתקבל האישור הנכסף ואיתו, שיפור משמעותי באיכות החיים שלך. כדי להבטיח לעצמך החלמה מהירה וטובה ולשמור על אורח חיים תקין ושגרתי, מדובר באחד הכלים החשובים ביותר העומדים לרשותך.

תהליך הוצאת תו נכה מחייב אתכם להסתייע באנשי מקצוע העוסקים ומתמחים במיצוי זכויותיכם על פי חוק. ליצירת קשר עם נציגינו המיומנים והמנוסים בתחום השאירו פרטים כאן

כתיבת תגובה