תג חניה לנכה הוא סימן המאפשר לנכה להחנות את רכבו במקומות המיועדים לנכים. בנוסף, מאפשר תג נכה לכל מי שהוגדר כנכה וזכאי לקבל אותו, להחנות את רכבו במקומו שעבור שאר הנהגים מוגדר כאסור לחנייה. מה ההיגיון בהענקת תו נכה לאנשים מסוימים, וכיצד הוא יכול לסייע להם? מהן אמות המידה המאפשרות קבלת תו נכה? היכן ניתן לקבל סיוע בהוצאת תג נכה, בזמן הקצר ביותר ותוך צמצום ניכר של ההליכים להשגה שלו? בשואות הבאות נביא תשובות ברורות לשאלות הללו.

תו חניה לנכה – מי צריך את זה ולמה

תו נכה הוא כרטיס קשיח המוצמד לרכבו של מי שהוגדר נכה ומאפשר לו להחנות את רכבו במקומות שבעלי רכבים אחרים אינם מורשים לחנות בו: האחד – חניה במקום חניה המיועד מראש לנכים, ומסומן באופן ברור. המצב השני הוא חנייה במקום המצוין כאסור לחנייה, ובלבד שהחניה כאמור באזור המסומן באדום לא תפריע לזרימה התקינה של התנועה. ההיגיון מאחורי הענקת תו נכה, היא מתן אפשרות לנכים לחנות קרוב ככל האפשר למקום שאליו הם צריכים להגיע, ואשר קיימת מצוקת חנייה שעלולה למנוע מהנכה להגיע בשלום למחוז חפצו. בדרך כלל, מי שמוגדר נכה הוא אדם המוגבל בתנועה, או המתקשה לעבור מרחקים ארוכים או לבצע פעולות פשוטות לכאורה כגון עלייה או ירידה ממדרכה, עליה במדרגות ועוד כיוצא האלה פעולות.

אמות המידה לקבלת תג נכה

אמת המידה לקבלת תג נכה הינה הגדרת המבקש כאדם העומד באמת מידה אחת או יותר מאלה שיפורטו להלן: מי שמתקשה בהליכה, או סובל מכאבי גב כרוניים המקרינים לרגליים, עיוור או חולה לב. בנוסף, יקבלו תו נגה גם חולים באסטמה (קצרת), חולי סרטן ובעלי נכויות נפשיות או נוירולוגיות. קבוצה נוספת של זכאים לקבלת תו חניה לנכים הינם חולי פיברומיאלגיה, מחלה שמהותה כאבים כרוניים לכל אורך היממה. באשר לתהליכים – למרבה עצר מדובר בתהליך שעלול להתארך ולהסתבך. על מנת לקצר את התהליך ולהקל עליו, ההמלצה החד משמעית כאן הינה להסתייע בשירותיה הטובים של חברת "אופקים". אם יש לך עניין בקבלת התו הנחשק במהירות, זה הזמן ליצור קשר ואנו נחזור אליך בהקדם.

כתיבת תגובה