אם חשבתם שרק מי שמוגדר כנכה קשה לצמיתות יהיה זכאי לתג נכה, חשוב לדעת כי חוק חניית נכים לא מגדיר זאת. ללא שום ספק, גם אדם שהינו בעל מגבלה או נכות זמנית יוכל לקבל תו נכה, אם יצלח את הבירוקרטיה המסובכת. אם דרוש לכם תו נכה נכות זמנית, יש מי שיקל עליכם את התהליך מא' ועד ת'. תוכלו לפנות לאופקים מימוש זכויות. הצוות האדיב יסייע גם לכם, כמו לרבים אחרים, בהוצאת התג במהירות וללא ביורוקרטיה. מטפלים הן בקבלת תו נכות קבועה והן תו לנכות זמנית.

לכמה זמן יתאים התג שלי?

אם אתם מתעניינים בקבלת תו נכה ואתם עברתם כברת דרך כדי לקבל אישורים בדבר נכות זמנית, בוודאי תרצו לדעת עוד כמה דברים. למשל, לכמה זמן יתאים תג נכה מסוג זה. כמו כן, תרצו לדעת האם יש הבדל בין תג לנכה זמני לבין תג לנכה קבוע. 

קשה לומר מראש לכמה זמן יאושר תו נכה נכות זמנית. הכל נקבע בהתאם לסוג הנכות ואופי המגבלה. יש להמציא אישורים רפואיים וחוות דעת שיעידו על מצבכם. התג בדרך כלל לא מאושר לתקופה הנמוכה משנה. עם זאת, יש נכים שמקבלים תג זמני גם לתקופה כפולה מזה ואפילו משולשת.

מה מעניק תו נכה זמני

לא קיים שוני מהותי בין תג נכה לצמיתות לבין תג נכה זמני. זאת, בהנחה שעושים שימוש בתג כאשר הוא בתוקף. לאחר שהתוקף מסתיים, ניתן להגיש בקשה לחידוש. גם תג זמני מאפשר חניה בחניית נכים. אפשר לחנות בחלק מהחניונים בתשלום או חניות כחול לבן בחינם, ללא עלות. מותר לצרף שני מספרי רישוי של כלי רכב, לתו נכה אחד. כלומר, כל אחד משני הרכבים מותר להחנות בחניית נכים מאושרת. זאת, בתנאי שהרכב הסיע את הנכה בעל התו. 

בעלי תו נכה, קבוע או זמני, יקבלו פטור מאגרת רישוי כל עוד התו בתוקף. כמו כן, מותר להחנות גם על המדרכה, אם אין חניית נכים סמוכה ואין חניה אחרת זמינה. לסיכום, בנכות זמנית או קבועה, פנו לחברת אופקים מימוש זכויות. תג נכה בלי בירוקרטיה, מהר יותר!

כתיבת תגובה