כל כך הרבה מיסים משלמים אזרחי ישראל כך שישראל נמצאת גבוה בטבלת נטל במס בעולם. ואם מוסיפים לכך היטלים ואגרות וביטוח לאומי, המצב אפילו עוד יותר קשה. לכן, חשוב לפרסם ברבים כל אפשרות לקבל הקלות במס או פטור מאגרה כזאת או אחרת. על פי רוב, מתייחסים לתו הנכה כאל סוג של כרטיס חניה, חשוב והכרחי כמובן גם זה הכל. על כן, חשוב לפרסם ברבים כי למעשה, רכב נכה של מי שקיבל תו נכה מקנה פטור מאגרה. 

על כל אותם תנאים לקבלת פטור מאגרה לרכב נכה נספר בשורות הבאות. רק לפני כן נציין כי לאור הבירוקרטיה, המסמכים, האישורים וכל הבקשות שצריך להגיש, יש הנרתעים מכל התהליך. על כך ראוי לומר – חברת אופקים ערוכה לסייע לכם. אם אתם או בני משפחתכם סובלים מנכות, מחלה קשה או ליקוי בניידות, תוכלו בעזרת צוות החברה לקבל את התג ואת הפטור מאגרה, ללא ביורוקרטיה.

אלה התנאים ואלה הזכאים לפטור מאגרה

התנאים לפטור מאגרה לרכב נכה ניתנים לכל מי שמחזיק ברשותו תו נכה. תו כזה או תג נכה יכולים להיות מכל סוג, בתנאי שמדובר בהתאמה לחוק העוסק בחניית נכים. זה יכול להיות תג של נכי צה"ל, תג שניתן לנפגעי פעולות איבה, תג שניתן לעיוורים, לאנשים הזקוקים לכיסא גלגלים. יש לציין כי בכל מחלה שבה קיומו של רכב נכה יסייע להפחית את הסיכון להחמרה במחלה, יש אפשרות לקבל את התג.

בין הזכאים לקבלת התג שיכולים לקבל פטור ניתן לציין חלק מחולי הסוכרת, חולי לב, חולים של מערכת העצבים, לקויות בשרירים, חולים סיעודיים ועוד. עוד חשוב לציין כי התנאים כוללים אחזקה של תג נכה לצמיתות (קבוע) וכן תגים לזמן מוגבל (כאשר יש צפי אפשרי לשינוי והטבה במצב הבריאות והניידות). 

רוצים גם אתם לקבל את הפטור מאגרה וגם לקבל את תו החניה המגיע לכם? חברת אופקים מימוש זכויות, הדרך הקלה שלכם לקבלת תג נכה, בלי קושי ובלי בירוקרטיה. הבקשה לתג מלווה בבקשה לפטור.

כתיבת תגובה