כמה עולה להנפיק תו נכה?

עבור נכים המתעניינים בהנפקה של תו נכה מחיר הוא אחד הדברים הראשונים שיש לקחת מבחינתם בחשבון. החיים עם נכות, זמנית או תמידית, מזמנים אליהם שלל אתגרים לא פשוטים כלל ואחד מהם הוא גם הנושא הכלכלי. אפשרויות התעסוקה של הנכים דלות יותר, אם בעקבות מצבם הרפואי ואם בעקבות מחסור בהנגשה הולמת במקומות העבודה. לכן, נכים רבים מתקיימים באמצעות קצבת נכות המשולמת להם על-ידי ביטוח לאומי – קצבה אשר גובהה לא בהכרח תואם למציאות הישראלית וליוקר המחייה בארץ. לאור כל זאת, רק הגיוני שעבור נכים שמתעניינים בתג חניה מחיר הוא עניין קריטי.

ההבדל בין תו נכה ללא תשלום ובתשלום

כל אחד יכול להנפיק תג נכה בעצמו, אולם ההבדל בין התהליך כאשר הוא נעשה בידיים מקצועיות ובין כשהוא נעשה על-ידי מגישי הבקשה בעצמם, הוא מהותי מאוד. הגשת בקשה לתג חניה כרוכה במילוי טפסים רבים, בירוקרטיה, סידורים שונים והתעסקויות שלא תמיד הולמות את מצבם הרפואי של מגישי הבקשה, שהרי אם היו חשים חיוניים ובריאים לא היו נזקקים לתו נכה מלכתחילה. מעבר לכך, לאחר הגשת הבקשה יש להמתין לעיתים עד 90 יום לאישור ובסיומה של תקופה זאת מגלים לעיתים כי הוועדה כלל לא אישרה את הבקשה. לעומת זאת, כאשר פונים לחברה מקצועית המגישה את הבקשה עבורכם תמורת תשלום, נחסכת מכם כל הביורוקרטיה והעבודה הקשה. מעבר לכך, חברה אמינה ומקצועית בתחום תוכל לבדוק את המסמכים לעומק בטרם הגשת הבקשה ולהתריע בפניכם אם מצוין בהם משהו שעלול לגרום לוועדה של משרד התחבורה לדחות את הבקשה לתג נכה.

עם איזו חברה כדאי להתייעץ?

באופן טבעי, אם אתם מתעניינים בתג נכה מחיר מעסיק אתכם מאוד. לכן, אם אתם מעוניינים בחברה שמציעה את שירותיה בצורה שהולמת את ההשקעה הכספית שלכם, בחרו באופקים. אופקים תסדיר עבורכם את כל הנושא של תג נכה לחניה, במהירות וביעילות. בנוסף, הצוותים המיומנים בחברה יעברו על הבקשות שלכם באופן קפדני ויוודאו כי הם עומדות בקריטריונים לקבלת תו נכה.

כתיבת תגובה