אם אתם מתגוררים בחיפה וסובלים מנכות או מוגבלות כלשהיא ואתם מתקשים כל פעם למצוא חנייה קרובה יחסית ליעד, אין סיבה שזה יהיה ככה. ישראל הא מדינה מתוקנת, מדינה בה החברה מחפשת כל הזמן פתרונות לאנשים בעלי מוגבלויות, פתרונות שייקלו את חייהם, ואחד מאותם פתרונות הוא תו נכה לתושבי חיפה כמו תווי חנייה לתושבי ערים אחרות. תו כזה מאפשר לחנות במקומות חנייה רבים שאנשים בריאים לא יכולים לחנות בהם או מקומות בהם כל אחד יכול לחנות בתשלום, אבל לנכים זה בחינם או בהנחה משמעותית. תו כזה הופך את חייו של המוגבל להרבה יותר פשוטים וכל מה שצריך זה.. להוציא אותו!

תו נכה לתושבי חיפה – לבקש לבד או באמצעות חברה?

אם אתם רוצים להוציא תו נכה לתושבי חיפה כמו לתושבי ערים אחרות אתם צריכים להגיש בקשה שכוללת את כל המסמכים הדרושים כמו רשיון רכב, מכתב עם חתימה ומספרי רכבים (עד 2) פרוטוקול רפואי וכמובן טופס הבקשה.

אתם יכולים להגיש לבד את הבקשה אבל זה עלול לקחת קצת זמן שלא בטוח שיש לכם, ואתם יכולים להיעזר בחברה חיצונית שכרוכה אומנם בתשלום אבל היא תזרז לכם תהליכים. היא תחסוך לכם לא מעט זמן ומאמץ ולא מעט בירוקרטיה והיא תגדיל את הסיכוי שתקבלו את התו המיוחל לו אתם כל כך מצפים. שווה לשקול את האופציה הזו.

מה ייתן לכם תו נכה?

תו נכה לתושבי חיפה עשוי לאפשר לכם לחנות בחנייה כחול לבן בחינם, במידה והרשות המקומית מאפשרת את זה לנכים. בנוסף, תוכלו לחנות בחניות הנכים המסומנות ותוכלו לחנות בחניות ציבוריות בהן יש חניות ייעודיות לנכים.

בנוסף, גם חניונים בתשלום שנותנים הנחה לנכים ויש עסקים שונים שיש להם חנייה פרטית והם מאפשרים לחנות אצלם ללא תשלום. כל מקרה לגופו ותצטרכו כמובן לבדוק. מה שבטוח הוא שלא תצטרכו לחנות רחוק מהיעד ולא תצטרכו לבטל דברים וסידורים בגלל החשש שלא תהיה חנייה. תו נכה לתושבי חיפה יאפשר לכם לחיות בנוחות גדולה יותר מאשר חייתם עד היום.

כתיבת תגובה