אחת הסיבות הנפוצות לקבלת תו נכה היא מחלה הקרויה נוירופתיה. נוירופתיה הינה שם כולל למחלה או לכל הפחות בעיות במערכת העצבים ההיקפית בגוף. באופן עקרוני, מערכת העצבים ההיקפית אחראית על החזרת תחושות שהן תוצאה של מצבים קיימים. למשל – נגיעה בחפץ חם תעביר למוח תחושה של מום, חשיפה לקור תעביר תחושת קור וכיוצא באלה תחושות אמיתיות. ואולם מי שסובל מנוירופתיה חווה לעיתים קרובות תחושות המנותקות מהמציאות. מדובר בתחושות של חום, קור, נימול והירדמות של חלקי גוף מסוימים. מי שסובל מנוירופתיה עלול לסבול גם מבעיות בתפקוד הגוף – בעיות הליכה, כמו גם בעיות שונות בידיים, ברגליים ובחלקי גוף אחרים. מי שסובל מנוירופתיה סובל מתפקוד לקוי של הגוף, ובדרך כלל זכאי לקבלת תו נכה לסובלים מנוירופתיה.

כיצד משפיעות בעיות נוירופתיות על איכות החיים

למעשה, מי שסובל מבעיות כאמור לעיל, עשוי לסבול מתפקוד לקוי ברמות שונות. זאת, החל בבעיות מוטוריות קלות וכלה בבעיות הליכה ותפקוד משמעותיות. במצב הזה, אין מנוס מהגשת בקשה לקבלת תג נכה בעקבות נוירופתיה. אין ספק שברוב המכריע של המקרים, בעיות כאמור לעיל משפיעות לרעה על איכות החיים ועל התפקוד היום יומי של החולה. למרבה הצער, עדיין לא נמצא פתרון למרבית הבעיות הנובעות מליקויים במערכת העצבים ההיקפית בגוף.

בקשה לקבלת תג נכה לסובלים מנוירפתיה

מי שסובל מנוירופתיה, יכול להגיש בקשב לקבלת תו נכה. עם זאת, כיון שמדובר בבעיה שקשה למדיי לאבחן אותה, ולא כל שכן לטפל בה, חייב מי שאובחן כסובל מנוירופתיה להביא לצורך קבלת תו החניה את כל המסמכים הדרושים בנושא. זאת, בנוסף למילוי נכון של טפסי הבקשה. עם זאת, הניסיון מלמד שבחלק ניכר מהמקרים הניסיון להגיש בקשה באופן עצמאי מסתיים בכישלון ובדחיית הבקשה. הסיבות לכך מגוונות ורבות, אבל המשותף לכולן הוא בדרך כלל חוסר תשומת לב בעת מילוי הטפסים. מי שמסתייע בעצת מומחים, עשוי להשיג תוצאות חיוביות בתוך זמן קצר. המומחים של אופקים נמנים עם הטובים והמקצועיים בתחום, ויסייעו לך בהשגת תו נכה עקב בעיות נוירופתיות במהירות וביעילות. כדאי ליצור קשר כעת ואנו נסייע לך להשיג את תו הנכה ואיתו את ההטבות הנלוות.

כתיבת תגובה