האם חולי לב זכאים לתג נכה?

אם אתם שואלים עצמכם כחולי לב אם אתם זכאים לתו נכה לחולי לב, או מנסים לברר עבור קרוב משפחה, התשובה היא ברורה: כן, הזכאות קיימת ותו נכה לחולי לב ניתן בנסיבות מסוימות. רוב חולי הלב הנזקקים לתו נכה נושאים עמם בלון חמצן לכל מקום שהם הולכים. לכן, הם זקוקים לתו נכה לחולי לב, שיאפשר להם להחנות את הרכב בחניה מותאמת, שיש לה כמה מאפיינים: ראשית, חניות לנכים ממוקמות קרוב לדלתות הכניסה של מבני ציבור ובתי עסק וכך נחסכת מחולי הלב הליכה ארוכה שעלולה לערער את מצבם הבריאותי ולגרום למחסור בחמצן. הקירבה לפתחי המבנים מסייעת גם לעובדה כי אין צורך ללכת מרחק רב עם בלון החמצן הכבד. שנית, חניות לנכים ממוקמות באופן המאפשר הוצאה קלה ובטיחותית של בלון החמצן המסורבל מהאוטו. לכן תו נכה לחולי לב הוא מצרך מבוקש ורבים מחולי הלב פונים לוועדה לאישורי תג נכה על-מנת לממש את זכאותם.

לא כל חולי הלב מקבלים תג נכה

התהליך של פנייה לוועדה המאשרת תו נכה לחולי לב, הינו ארוך ומסורבל. מדובר בערמת טפסים אימתנית שיש למלא ולשלוח לוועדה ולאחר מכן להמתין עד לתוצאות החלטותיה. מעבר לכך, הפערים בין הביקוש להיצע גורמים לכך שלא כל חולי הלב מקבלים בסופו של דבר תו נכה לחולי לב, מה שכמובן לא מאפשר להם להעלות את רמת החיים שלהם ולהתנייד בצורה נעימה וקלה ממקום למקום.

על-מנת לוודא שתקבלו, או שבני משפחתכם הזקוקים לכך יקבלו תג נכה לחולי לב, ניתן לפנות לחברת אופקים. אופקים מתמחה בקיצור ההליכים הביורוקרטיים ושמה לעצמה למטרה לסייע לבעלי זכאות לתג נכה, להשיג אותו במהירות האפשרית. כך, במקום למלא את הטפסים ולהתעסק בהחלטות הוועדה, שכאמור לא תמיד מאשרת תו נכה לחולי לב, פנו ל"אופקים מימוש זכויות" ותוכלו להבטיח לעצמכם את רמת החיים המגיעה לכם, בוודאי אם אתם מסתייעים בבלון חמצן וזקוקים לתו נכה לחולי לב כדי להחנות בחניות הייעודיות ולהקל על עצמכם את הנסיעות והניידות.

כתיבת תגובה