הקריטריונים לקבלת תג נכה

אם תהיתם אם אתם זכאים לתג נכה, אותו תו חניה המאפשר לחנות במקומות המסומנים עבור נכים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבדוק האם אתם עומדים בקריטריונים השונים. בכל מה שקשור לתג נכה זכאות ניתנת במקרים הבאים: נכים עם 60% נכות ומעלה, פגועי רגליים ואנשים המתניידים בכיסא גלגלים, נכי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, חולים במחלות קשות וחולי סרטן, הורים לילדים עם 60% נכות ומעלה ובחלק מהמקרים גם אנשים וילדים המאובחנים על הספקטרום האוטיסטי או הפסיכיאטרי. ההיגיון העומד מאחורי הקריטריונים האלו הוא שאוכלוסיות אלו מתקשות בהליכה ממושכת שתפגע בבריאותם.

מדוע לא מאשרים לכם תו נכה?

לכאורה, נראה שבכל מה שקשור לתו נכה זכאות ניתנת במקרים הקשים כמעט מיד. אולם המציאות מראה אחרת. ישנם מקרים בהם הבקשה המוגשת לוועדה המאשרת תגי נכה, נדחית על הסף ובעלי הנכויות או המחלות שהגישו אותה, נאלצים להמשיך ולחנות בחניות רגילות, אשר לא מותאמות לצרכיהם. גם במקרים בהם מאושרת הבקשה, מדובר לפעמים בתהליך ארוך ומורכב, מלא בטפסים הנכונים שיש למלא ולשלוח כדי לקבל את התו. זהו מצב קשה במיוחד עבור אלו שגם ככה אינם במיטבם בשל נכות או מחלה ובמקום ליהנות מהזכויות הנלוות לתו, נאלצים להתעסק עם מילוי טפסים, בירורים, המתנה ארוכה לנציגים שונים ולתג עצמו וכדומה.

ממשו את הזכאות שלכם עם סיוע מקצועי

כדי לקבל תג נכה זכאות בחניה וכל הנלווה אליו, לא חייבים לעבור את כל התהליך הבירוקרטי המסובך. פניה לחברה הנכונה תאפשר לכם להוציא תו נכה זכאות בחניות וכדומה, בקלות ובמהירות. חברת אופקים למשל, מסייעת לזכאים לתו נכה לממש את זכויותיהם ולקבל את התו באופן מהיר ובלי התעסקות מתישה בבירוקרטיה הנלווית. לחברת אופקים ניסיון רב בתחום והצוותים המיומנים שלה טיפלו כבר בהמוני נכים אשר ביקשו לעקוף את התהליך המייגע של הוועדה והמתנה לאישור ולקבל תו נכה זכאות לחניה ועוד, שיעלה את איכות החיים שלהם ויאפשרו להם ניידות מלאה הכוללת גם חניה נוחה ומונגשת.

כתיבת תגובה