מי זקוק לתו נכה?

תג נכה לשנה ניתן לאנשים המקבלים קצבת נכות בגובה 60% או יותר, אנשים הזקוקים לרכב על-מנת להתנייד ושמוכיחים כי תנועה ללא כלי רכב תפגע בבריאותם, עיוורים, נפגעי פעולות איבה וחולי דיאליזה. בנוסף גם חולים במחלות שונות שאינם מקבלים קצבת נכות, זכאים לתג נכה לשנה: חולי סכרת, אלצהיימר, מחלות לב, מחלות שרירים, ואף אפילפסיה, אוטיזם ומחלות פסיכיאטריות. כל אלו מצבים המזכים בתג נכה, המאפשר לחנות בחניות ייעודיות ברחוב ובחניונים תת-קרקעיים. השימוש בתו נכה מקל מאוד את מצבם של נכים, פגועי גפיים וחולים ומעלה משמעותית את איכות החיים שלהם.

רבות מהבקשות לתג נכה נדחות על הסף

לא כל בקשה לתו נכה לשנה מאושרת אוטומטית. מעבר לתהליך המפרך, את המסמכים השונים בודקת וועדה מיוחדת שתפקידה הוא להחליט מי יקבל תג נכה ומי לא. לא מעט בקשות לתו נכה נדחות על הסף ומותירות את המבקשים מבולבלים ומתוסכלים. על האתגרים הברורים מאליהם שיש לחיים עם נכות ומוגבלות, נוספת תחושת הדחיה ובעיות הניידות שהתו היה אמור לפתור. מי שהבקשה שלו נדחית נאלץ לחפש מקומות חניה ולגלות לעיתים שאין כאלו בנמצא ולכן הנכים שברכב ייאלצו ללכת או לנסוע בכיסא הגלגלים מרחק גדול. זו הסיבה שכדי לקבל את תו נכה לשנה יש לעיתים צורך בסיוע מקצועי, מחברה המכירה את הכללים והדקויות ויכולה לסייע.

פנו לאופקים ותוכלו לחדש את תג הנכה שלכם במהירות

אופקים היא חברה ותיקה ואמינה המסייעת לנכים ובעלי מוגבלויות למצות את זכויותיהם מול הרשויות, כולל קבלת תו נכה לשנה. פניה לאופקים מאפשרת לכם לקבל שירות אישי ואמפטי ולקדם אתכם אל עבר קבלת תג נכה, במהירות וללא צורך בתהליכים ביורוקרטיים מייגעים. החברה מתמחה גם בבקשות לחידוש תו נכה, שגם הן נדחות לעיתים, אפילו שלא מדובר בפעם הראשונה בה מבקשים למצות את הזכאות הזו. זה הזמן להתקשר לחברה אופקים ולחסוך לעצמכם את הטרחה הרבה ועוגמת הנפש שאתם עלולים לחוות אם תפנו בעצמכם לוועדה לאישור תגי נכים.

כתיבת תגובה