מי זכאי לתג נכה?

אם אתם שואלים את עצמכם איך משיגים תו נכה, הרי שהתשובה לכך מורכבת. לכאורה, מדובר בסט חוקים ברור ושקוף ולפיו, החולים במחלות מסוימות ונכים מעל 60%, זכאים לתג נכה. במקרים מסוימים, כמו למשל אצל אדם המקבל 90% נכות, יש אפשרות גם לקבל חניה פרטית לנכים בסמוך לבית, הכוללת סימון על הכביש ותמרור עם מספר הרישוי של בעל הרכב שהתג שייך לו. על-פניו, כשתוהים איך משיגים תו נכה, התשובה היא דרך משרד התחבורה. אולם בשטח המצב מורכב ונכים רבים מגלים כי הוועדה המאשרת תגי נכה לא אישרה את בקשתם, מסיבות שונות. למרבה הצער, במקרים כאלו נתקלים גם נכים במצבים קשים מאוד, שזקוקים לתג נכה על-מנת להתנייד בקלות או להיעזר בבן משפחה שיסיע אותם ממקום למקום.

איך משיגים תג נכה עם חברה מקצועית בתחום?

אם בכל זאת תוהים איך משיגים תו נכה מבלי להסתכן בקבלת התו 3 חודשים לאחר שהגשתם את הבקשה, במקרה הטוב, או בדחייה מוחלטת מהוועדה, במקרה הרע, ההמלצה היא לפנות לחברה מקצועית הפועלת בתחום. פנייה לחברה המסדירה את הנושא של קבלת תו נכה מול משרד התחבורה, יכולה לחסוך טרחה מרובה והתעסקות בנושא. חולים ונכים צריכים להתמקד בהחלמתם ובבריאותם הכללית ולא להתעסק עם הררי טפסים ובירורים בירוקרטיים. פניה לחברה שיודעת איך משיגים תו נכה וגם יודעת כיצד לבצע את התהליך במהירות וללא המתנה ארוכה, היא הפתרון האידיאלי עבור כל אלו שלא מעוניינים להתעסק בעצמם עם ההליך המייגע.

חברת אופקים יודעת איך משיגים תו נכה

אחת החברות המוצלחות ביותר, המסייעת מדי יום לעשרות ומאות נכים להשיג תו נכה לחניה, היא חברת אופקים. הצוותים המקצועיים של אופקים הם בעלי מיומנות בתחום וביכולתם לבדוק לעומק כל בקשה לפני שהיא מוגשת למשרד התחבורה, על-מנת לוודא כי היא עומדת בכל הקריטריונים לקבלת תו נכה. מעבר לכך, התהליך דרך אופקים הוא מהיר וקליל יותר ולכן מתאים לכל מי זכאי לתג נכה ומעוניין בשירות שיעזור לו לממש את זכויותיו.

כתיבת תגובה