אחת הבעיות שעלולה להשפיע על התפקוד התקין של אדם, הינה תפקוד ריאות לקוי וקשיי נשימה. קבלת תו נכה לבעלי קשיי נשימה תפקוד ריאות לקוי, נדרש על מנת לאפשר להם לנהל אורח חיים רגיל ככל האפשר. מהם בדיוק קשיי נשימה ומה המקור שלהם? כיצד מופיעים קשיי הנשימה על יכולת התפקוד הרגילה של הסובל מהם? איך ניתן לזרז ככל האפשר את הקלת תו הנכה, המסייע לשמירה על איכות חיים סבירה? להלן התשובות.

קשיי נשימה – מה זה בעצם

קשיי נשימה עלולים להתעורר אצל חולה הסובל מתפקודי ריאות נמוכים, בשלבים שונים במהלך החיים. חלק ניכר מקשיי הנשימה נובע מתפקודי ריאה נמוכים, כאשר החולה איננו מסוגל לשאוף אוויר בכמות המספיקה לו לתפקוד מלא. הגורמים לקשיי הנשימה אינם ידועים כולם. עם זאת, מי שמעשן תקופה ארוכה או מי שסבל בעבר מבעיות ריאה משמעותיות, עלול להיות חשוף למחלת ריאה חסימתיות שבהמשך עלולה להשפיע על התפקוד התקין שלו. מדובר לא רק על תפקוד לקוי במאמץ, אלא אפילו על תפקוד לקוי במצב של מנוחה. מי שסובלים מבעיות נשימה מתקשים בתנועה וזקוקים למנוחה ממושכת לאחר מאמץ קל יחסית.

הוצאת תג נכה לבעלי קשיי נשימה תפקוד ריאות

מי שסובלים מבעיות נשימה, יסבלו בדרך כלל גם ממגבלה בתנועה, ויהיו זכאים קהלת תו נכה בעקבות המחלה שלהם. עם זאת, על מנת לקבל את התו המיוחל נדרשים החולים הסובלים מקשיי נשימה לספק מסמכים רבים הקשורים באבחנה ובמחלה שלהם. זאת] בנוסף על מילוי טפסים רבים, שלא תמיד מבינים כיצד למלא אותם. על מנת לעבור בשלות את התהליך ולקבל תו נכה לבעלי קשיי נשימה, ההמלצה הגורפת כאן הינה לקבל עזרה וסיוע מאת המומחים של חברת אופקים. המומחים שלנו מסייעים למי שסובל מבעיות נשימה, כמו גם מבעיות רפואיות אחרות, למלא את הטפסים ולהשיג את האישורים הרפואיים הנדרשים. זאת, במטרה לזרז ככל האפשר את הקלת תו הנכה המיוחל. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד חשוב בדרך להשגת התו הנדרש ולשיפור משמעותי באיכות החיים.

כתיבת תגובה