ישנו מיתוס שבגללו הרבה נכים שיכלו לקבל תו חניה לנכה סובלים בשקט ולא מקבלים את התו הזה. על פי המיתוס, רק אנשים שמרותקים לכיסא גלגלים או סובלים ממום קשה ברגליים יכולים לקבל את תג נכה. חשוב לדעת שגם אנשים שחולים במחלות שונות, אם מאמץ עשוי להזיק להם עשויים לקבל תו נכה. זאת ועוד, הם יכולים לקבל גם תו חניה לנכה ופטור מאגרת רישוי. ואם נדמה לכם שחייבים לעבור דרך חתחתים ובירוקרטיה מעצבנת, קראו את הדברים הבאים ותראו איך אפשר לעקוף את הקשיים. 

זה פשוט, כך תוכלו לעקוף את הבירוקרטיה

לא משנה אם מדובר בנכה שזקוק לכיסא גלגלים או בנכה שלא זקוק לכיסא גלגלים, קבלת תו נכה מאפשרת חניה חופשית בחניות הנכים. יתרה מכך, ניתן לחנות גם על המדרכה, אם עולה הצורך, על סמך תג נכה. יש תגים שעליהם יש סימן של כיסא גלגלים. תג נכה כזה יקבל רק מי שזקוק לכיסא גלגלים. יש תג משולש שבו אין ציור של כיסא גלגלים וגם הוא מאפשר חניה בחנית נכים. וסוגי התגים השונים אינם הסיבוך היחיד. הסיבוך הנוסף הוא כל הטפסים שצריך להגיש, אישורים על מגבלות, נכויות, אינדיקציות על כך שהמגבלה מספיק מגבילה לדעת פקיד כזה או אחר של משרד הרישוי. הפתרון פשוט: פניה לחברת אופקים מימוש זכויות. המומחים שיטפלו עבורכם ובשבילכם בהוצאת התג. הכל בטיפול מהיר, נוח, בלי עצבים, בלי מתח, בלי התעסקות עם פקידים. 

תג נכה שווה לכם כסף

מי שמקבל תו נכה מקבל לא רק הרשאה לחנות במקומות השמורים לנכים (חלק מהתגים גם מאפשרים נסיעה במסלול תחבורה ציבורית). תג נכה מאפשר לקבל פטור מאגרת הרישוי. הפטור הזה לא הולך לאיבוד ואפשר אפילו לקבל החזר. כלומר אם שילמתם את האגרה ולאחר מכן אושר לכם תג נכה, גם בזאת אופקים יכולים לסייע, לקבל את הכסף בחזרה. לסיכום, בכל הקשור עם קבלת תו נכה, הארכת תוקף, קבלת פטור מאגרת רישוי וכל שאלה שיש לכם בנוגע לטיפול ללא בירוקרטיה, פנו עוד היום. מומחי אופקים מימוש זכויות יסייעו גם לכם. 

כתיבת תגובה